Hi,
ik ben op zoek naar een wandhouder voor de Aris Giga Modem en begrijp dat deze door een moderator kan worden toegezonden. Klopt dit?
dank!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Mcj1973, goedemorgen en welkom hier!
Bij deze heb ik een ophangbeugel voor de Connectbox Giga voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen kosteloos in de bus 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @Mcj1973 ,
Dat is correct. Een moderator reageert binnen enkele dagen en kan het dan in orde maken voor je.
Bovenstaande houder is alleen geschikt voor de TG2492 en CH7465, de TG3492 vereist een ander type houder:
Dank!
Dank je wel!
Hi @Mcj1973, goedemorgen en welkom hier!
Bij deze heb ik een ophangbeugel voor de Connectbox Giga voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen kosteloos in de bus 🙂
Dank je wel!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.