1
Vraag
2
Reacties
rvvenrooij

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar Wordpress uploaden op webspace?

In welke servermap dien ik mijn wordpress bestanden te installeren, zodat de site zichtbaar wordt?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
rvvenrooij wrote:
Goede morgen heren,

Dank voor jullie snelle reacties!
Ik zou echter graag willen weten waar ik op mijn Ziggo-webspace de WP-bestanden dien te zetten voor een goede werking? (Is nl maar voor een tijdelijke werking.)

bvd en mvg,


Rob


Hoi rvvenrooij, welkom hier.

Goede vraag! Dat gaat jammer genoeg niet werken. Webpagina's gemaakt met Wordpress worden dynamisch opgebouwd met PHP en databases en Ziggo Webspace ondersteunt dit niet.

Bekijk in context

7 Reacties 7
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi rvvenrooij
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Je hebt neem ik aan al wel vernomen dat Ziggo is gestopt met het ondersteunen van webspace. Bestaat daarom ook een kans dat Ziggo hier volledig mee stopt en je ook geen ruimte meer hebt hiervoor.

Mijn advies, ga naar Strato of een andere provider en neem daar ruimte af. Dit kost je maar enkele euro's per maand voor een normale hosting en anders kan je ook nog een Wordpress hosting nemen voor slechts enkele euro's per maand. Daar ben je echt veel beter uit en weet je zeker dan je geen problemen meer krijgt als Ziggo besluit om de volledige webspace te verwijderen.


Info van Ziggo site:
Tot 13 april 2015 kreeg je bij ons tot 500 MB opslagruimte op het internet. Zo kon je een eigen website maken of bestanden opslaan. Dit noemden we Webspace. We bieden het nu niet meer aan bij nieuwe abonnementen.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Als ik op Strato mag onderbreken, ik zou deze niet nemen, ze maken hele mooie reclame maar het jaar erop zit je met hoge kosten.

Kijk even of je een website zoals Wordpress bij een Hosting kan onderbrengen of een Hosting zoeken die een Cpanel pakket heeft waar wordpress inzit. Ik zit bij een vriend van me die host bij Neostrada en daar kan je voor een leuke prijs met NL domein per jaar al een pakket nemen met de hosting erbij.

Wil je geen hoge kosten dan kan je beste goedkopere nemen, desnoods wil ik je er best bij helpen.


Hier wat leuke website's met ondersteuning voor bouwen ervan

Hostinger
Jimdo
Neostrada
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Dave- wrote:
Als ik op Strato mag onderbreken, ik zou deze niet nemen, ze maken hele mooie reclame maar het jaar erop zit je met hoge kosten.

Dat mag je zeker 🙂
Klopt helemaal, na 1 jaar zijn de kosten hoger. Maar een goede provider is ook belangrijk. Ik kraak andere provider "zelf" niet graag af en respecteer de andere keuze's ook 🙂

Het is maar waar je zelf fijn bij voelt.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Daar ben ik met je eens EnergieBoy ik zit al 20 jaar bij een vriend van me en dat bevalt me prima. :blush: en heb even kleine aanpassing gedaan in tekst.
rvvenrooij
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goede morgen heren,

Dank voor jullie snelle reacties!
Ik zou echter graag willen weten waar ik op mijn Ziggo-webspace de WP-bestanden dien te zetten voor een goede werking? (Is nl maar voor een tijdelijke werking.)

bvd en mvg,


Rob
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
rvvenrooij wrote:
Goede morgen heren,

Dank voor jullie snelle reacties!
Ik zou echter graag willen weten waar ik op mijn Ziggo-webspace de WP-bestanden dien te zetten voor een goede werking? (Is nl maar voor een tijdelijke werking.)

bvd en mvg,


Rob


Hoi rvvenrooij, welkom hier.

Goede vraag! Dat gaat jammer genoeg niet werken. Webpagina's gemaakt met Wordpress worden dynamisch opgebouwd met PHP en databases en Ziggo Webspace ondersteunt dit niet.
rvvenrooij
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Aiii, dat is jammer! Bedankt voor je hulp in ieder geval! Mvg
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic