Het lukt niet om een HP3050a deskjet printer via WPS te koppelen met de Ziggo connectbox.
Op de printer gaat het draadloos knopje blauw knipperen, en ook de WPS knop gaat groen knipperen na 3 seconden vasthouden, maar naar een paar seconden gaat het lampje op de Connectbox rood knipperen en geeft de printer aan WPS fout.
Ziggo klanten service heeft bij de modeminstellingen de bandbreedte al naar 2,4 hz gezet, maar dat heeft niet geholpen. Klantenservice verwijst me naar dit forum. Wie o wie heeft een idee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Helaas, ook getest bij iemand anders met andere router. Daar kreeg ik dezelfde fout. Ik heb het maar gelaten voor wat het is. Printer teruggegeven.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@W.Cheri ,
Misschien dat dit U verder helpt:
De HP Deskjet 3050 verbinden met een draadloze modem - wikiHow
Succes.
Goedemiddag @W.Cheri en welkom op onze Community 🙂
Heb je al tijd gehad om aan de slag te gaan met de tip die @Sparco1955 heeft gegeven? We zijn benieuwd !
We hebben het geprobeerd, maar het lukt niet. We gaan het nog eens proberen bij iemand anders thuis, andere laptoo, andere modem. Even kijken of het daar wel lukt.
Je bent niet de enige
https://www.google.nl/search?q=hp+deskjet+3050a+wps+error&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl-nl&client=safari probleem speelt ook mer andere routers.
Hey @W.Cheri
We zijn inmiddels alweer 2 weken verder en ik ben benieuwd of je het nog bij iemand anders hebt getest. Heb je dit nog gedaan is lukte het daar wel?
Anders is @JanAssen zijn toevoeging nog wel een interessante gezien meerdere mensen hier problemen mee ervaren. Wellicht staat daar nog een oplossing tussen.
Helaas, ook getest bij iemand anders met andere router. Daar kreeg ik dezelfde fout. Ik heb het maar gelaten voor wat het is. Printer teruggegeven.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.