Hi allen, ik krijg een foutmelding over mijn WPA netwerk: "Als dit jouw wifinetwerk is, configureer je de router zo dat deze de beveiligingsmethode WPA2/WPA3 - persoonlijk (AES) gebruikt voor dit netwerk."
Weet iemand hoe je dit kan configureren?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kunt (tijdelijk) het gastnetwerk inschakelen met een eenvoudig wachtwoord en controleren of de camera daarmee wel kan verbinden.
Ik zie nu wel bij verbinding Tapo_Cam_xxxx klaar om te verbinden wanneer netkwaliteit verbeterd? Dit staat bij huidig netw. niet bij beschikbaar netwerk. Snap het niet meer...
Dat is de (tijdelijke) SSID die wordt uitgezonden door de camera en waar jouw smartphone/tablet verbinding mee maakt bij de configuratie van de camera via de app. Deze SSID verdwijnt automatisch zodra de camera met de SSID van de modemrouter verbindt. De melding slaat op het feit dat de tijdelijke SSID geen internettoegang biedt. Je kunt deze het beste wissen voordat je een nieuwe poging doet om de camera te verbinden.
Dank je wel voor de reactie ga het morgen proberen, Ik laat het je weten!
Hoi Tobias ik heb de SSID verwijderd en voor de zekerheid een nieuw wachtwoord voor het modem aangemaakt. En het is gelukt, dank voor je hulp!
Fijn om te lezen en graag gedaan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.