Ik ben recent overgestapt van KPN naar Ziggo en wil graag mijn 'oude' ssid en wifi wachtwoord weer instellen op de Ziggo connectbox, alleen deze dwingt mij om een speciaal karakter te gebruiken voor het wachtwoord.
Kan ik dit wijzigen, mijn wachtwoord is veilig genoeg alleen heeft niet het speciale karakter en het is uiteindelijk ook mijn WIFI ?
Reden is uiteraard dat ik 1001 apparaten heb draaien in huis die een bepaald ssid en wachtwoord verwachten en het een mega klus is om die allemaal te updaten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een speciaal teken voor de PSK is niet vereist, sterker nog: dit is niet aanbevolen. De vereisten zijn: 10 karakters waarvan een hoofdletter, een kleine letter en een cijfer.
Met '1001' apparaten kun je beter een of meerdere losse access points installeren zodat de configuratie onafhankelijk van de provider en het modem is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een speciaal teken voor de PSK is niet vereist, sterker nog: dit is niet aanbevolen. De vereisten zijn: 10 karakters waarvan een hoofdletter, een kleine letter en een cijfer.
Met '1001' apparaten kun je beter een of meerdere losse access points installeren zodat de configuratie onafhankelijk van de provider en het modem is.
Bedankt. Het lijkt me inderdaad de beste oplossing om provider onafhankelijk te worden middels een access point.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.