Vorig jaar heb ik smartwifi pods gekocht van Ziggo.
Maar, omdat ik toch gekozen heb voor een mesh Wifi oplossing heb ik de pods verkocht. De nieuwe eigenaar kan 1 pod niet koppelen aan zijn Wifi aangezien de pods "al in gebruik zijn". Hoe is dit op
Voor alle duidelijkheid: de pods waren mij eigendom en NIET in bruikleen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @heijnele
Ik heb even gekeken op je account en zag inderdaad dat je een set van 3 SmartWifi pods destijds gekocht had en dat deze momenteel niet gekoppeld zijn aan het modem. Ik heb ze daarom ook voor je losgekoppeld en de nieuwe eigenaar zou deze nu kunnen installeren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo @heijnele ,
Als die persoon zelf een forumaccount aanmaakt, kan die de serienummers in zijn profiel zetten(samen met zijn postcode+huisnr) en kan een moderator dat regelen voor hem/haar.
Hey @heijnele
Ik heb even gekeken op je account en zag inderdaad dat je een set van 3 SmartWifi pods destijds gekocht had en dat deze momenteel niet gekoppeld zijn aan het modem. Ik heb ze daarom ook voor je losgekoppeld en de nieuwe eigenaar zou deze nu kunnen installeren.
Okay, hartelijk dank!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.