Vraag
Reacties
Oplossing
heijnele
Level 2

WIFI pods zijn al in gebruik

Vorig jaar heb ik smartwifi pods gekocht van Ziggo.

Maar, omdat ik toch gekozen heb voor een mesh Wifi oplossing heb ik de pods verkocht. De nieuwe eigenaar kan 1 pod niet koppelen aan zijn Wifi aangezien de pods "al in gebruik zijn". Hoe is dit op

Voor alle duidelijkheid: de pods waren mij eigendom en NIET in bruikleen

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rob L
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Hey @heijnele

 

Ik heb even gekeken op je account en zag inderdaad dat je een set van 3 SmartWifi pods destijds gekocht had en dat deze momenteel niet gekoppeld zijn aan het modem. Ik heb ze daarom ook voor je losgekoppeld en de nieuwe eigenaar zou deze nu kunnen installeren.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hallo @heijnele ,

Als die persoon zelf een forumaccount aanmaakt, kan die de serienummers in zijn profiel zetten(samen met zijn postcode+huisnr) en kan een moderator dat regelen voor hem/haar.

Rob L
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Hey @heijnele

 

Ik heb even gekeken op je account en zag inderdaad dat je een set van 3 SmartWifi pods destijds gekocht had en dat deze momenteel niet gekoppeld zijn aan het modem. Ik heb ze daarom ook voor je losgekoppeld en de nieuwe eigenaar zou deze nu kunnen installeren.

heijnele
Level 2
Topicstarter

Okay, hartelijk dank!