“Het technisch uitvogelen van de oorzaken zou Ziggo moeten doen, maar die doen het niet en verwijzen mensen door naar een community forum ipv een fatsoenlijke tech support. “
@Wlmpie Het is onmogelijk om software / hardware incompatibiliteit technisch uit te vogelen met honderden tot duizenden verschillende apparaten met ook nog eens verschillende hardware/systeemsoftware/software/driver combinaties.
Als hardware / systeemsoftware / software /driver fabrikanten zich zouden houden aan de afgesproken standaarden, dan zou dit mogelijk zijn, maar velen houden zich daar niet aan, uit kostenoverweging, en dan is het vrijwel onmogelijk tot onmogelijk om de oorzaken te vinden die de incompatibiliteit veroorzaken.
Veel goedkopere hardware / software wordt gebakken en gemaakt met de onderliggende visie: als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat, om tijd en kosten te besparen.
Maar dan moet in de praktijk ook gekeken worden naar: als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Ik heb hier de betere / professionele apparatuur gehad en onderhouden bij veel klanten op locatie, PC's, telefoons, laptops, tablets en vrijwel geen verbindingsproblemen gezien met dit soort apparatuur / software in tig jaar, nu wat meer consumenten apparatuur hier in huis en bij bekenden en dan zie je verbindingsproblemen ineens de kop opsteken en is het een zoektocht om de boel weer goed verbinding te laten maken en houden.