1
Vraag
2
Reacties
WiHo

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

WIFI contact met SolarEdge HDwave omvormer lukt niet meer sinds nieuwe Ziggo-router

Ik heb Zonnepanelen en een SolarEdge omvormer waarmee ik contact heb via een app. Dit gaat via een WIFI-koppeling tussen de omvormer en de ZIGGO router/kabelmodem (DOCsis 3.0). Helaas is sinds deze modem-wijziging het wifi-contact verbroken. Logisch want de WIFI-naam en inlog zijn gewijzigd. Via een app van de firma SolarEdge zou het mogelijk moeten zijn dit te wijzigen maar wat ik ook doe (Modem rebooten, SolarEdge Omvormer aan/uit zetten, mobiele telefoon waar de app op staat herstarten etc.) ik stuit steeds op de zelfde fout: “Mislukt - DHCP-fout”  

Zijn er meer mensen met dit probleem en zo ja: weet iemand de oplossing?

26 Reacties 26
WiHo
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beste meedenkers,

 

Dank voor jullie hulp maar ik ga er tussenuit. Ik ga maar de firma SolarNRG inschakelen, hier komen wij gezamenlijk niet uit.

 

Nogmaals: dank voor jullie tijd!

mike rosauer

Level 1
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
WiHo wrote:

Beste meedenkers,

 

Dank voor jullie hulp maar ik ga er tussenuit. Ik ga maar de firma SolarNRG inschakelen, hier komen wij gezamenlijk niet uit.

 

Nogmaals: dank voor jullie tijd!

dan doe je echt wat fout. 

het stelt echt niks voor . stap vor stap volgen . waar kom je vandaan ?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@mike rosauer beetje kort door de bocht, wat voor ons appeltje eitje is, kan voor een ander abracadabra zijn. Het is inderdaad redelijk eenvoudig, als je de termen en begrippen snapt.

Mogelijk komt het op mij anders over dan je het bedoeld.

mike rosauer

Level 1
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
RoWi. wrote:

@mike rosauer beetje kort door de bocht, wat voor ons appeltje eitje is, kan voor een ander abracadabra zijn. Het is inderdaad redelijk eenvoudig, als je de termen en begrippen snapt.

Mogelijk komt het op mij anders over dan je het bedoeld.

ja sorry ben altijd recht door zee . mocht je in de buurt zitten wil ik je best even helpen 

mike rosauer

Level 1
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

@WiHo  inmiddels gelukt ?

WiHo
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Nog niet, Mike. Ik wacht tot de firma langs komt en za zeker vragen waar het probleem zat. Ik laat het dan weten als het een oplossing voor anderen oplevert

mike rosauer

Level 1
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
WiHo wrote:

Nog niet, Mike. Ik wacht tot de firma langs komt en za zeker vragen waar het probleem zat. Ik laat het dan weten als het een oplossing voor anderen oplevert

waar kom je vandaan ?  of heb je al een afspraak gemaakt 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic