1
Vraag
2
Reacties
Bakel116

Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

WD My Cloud Home 2TB op Ziggo aansluiten

Onderwerp : WD My Cloud Home 2TB, Thuisnetwerk

 

Hallo mensen,

Wie kan mij informeren of de WD My Cloud Home eindelijk foutloos kan worden aangesloten.
Ik wil graag deze aansluiten op de Ziggo connection box maar zie zoveel toppics dat er problemen zijn en helaas heb ik hier niet al te veel kennis van. Wie kan mij adviseren hierover.

Super dank voor jullie hulp

 

Wil 
Wil van Bakel

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er is geen specifieke installatiewijze voor aansluiten op een Connectbox of andere router.

Het is een installatie manier die voor alle verbindingen geld.

 

Koppel je WD My Cloud Home 2TB met een netwerkkabel aan je router, in dit geval je Connectbox en ga verder met installeren via een smart phone of via je computer zoals uitgebreid beschreven in:

 

Klik hier -> My Cloud Home and My Cloud Home User Manual (westerndigital.com)

 

Lees alles stap voor stap door, daar staat alles uitgebreid beschreven hoe één en ander geïnstalleerd moet worden en werkt.

 

Op deze pagina naar beneden scrollen voor nog veel meer informatie die je nu niet direct nodig hebt:

My Cloud Home | Western Digital Opslaan

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er is geen specifieke installatiewijze voor aansluiten op een Connectbox of andere router.

Het is een installatie manier die voor alle verbindingen geld.

 

Koppel je WD My Cloud Home 2TB met een netwerkkabel aan je router, in dit geval je Connectbox en ga verder met installeren via een smart phone of via je computer zoals uitgebreid beschreven in:

 

Klik hier -> My Cloud Home and My Cloud Home User Manual (westerndigital.com)

 

Lees alles stap voor stap door, daar staat alles uitgebreid beschreven hoe één en ander geïnstalleerd moet worden en werkt.

 

Op deze pagina naar beneden scrollen voor nog veel meer informatie die je nu niet direct nodig hebt:

My Cloud Home | Western Digital Opslaan

Bakel116
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Dank je Bert voor de info, super. gr Wil

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic