Onderwerp : WD My Cloud Home 2TB, Thuisnetwerk
Hallo mensen,
Wie kan mij informeren of de WD My Cloud Home eindelijk foutloos kan worden aangesloten.
Ik wil graag deze aansluiten op de Ziggo connection box maar zie zoveel toppics dat er problemen zijn en helaas heb ik hier niet al te veel kennis van. Wie kan mij adviseren hierover.
Super dank voor jullie hulp
Wil
Wil van Bakel
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er is geen specifieke installatiewijze voor aansluiten op een Connectbox of andere router.
Het is een installatie manier die voor alle verbindingen geld.
Koppel je WD My Cloud Home 2TB met een netwerkkabel aan je router, in dit geval je Connectbox en ga verder met installeren via een smart phone of via je computer zoals uitgebreid beschreven in:
Klik hier -> My Cloud Home and My Cloud Home User Manual (westerndigital.com)
Lees alles stap voor stap door, daar staat alles uitgebreid beschreven hoe één en ander geïnstalleerd moet worden en werkt.
Op deze pagina naar beneden scrollen voor nog veel meer informatie die je nu niet direct nodig hebt:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er is geen specifieke installatiewijze voor aansluiten op een Connectbox of andere router.
Het is een installatie manier die voor alle verbindingen geld.
Koppel je WD My Cloud Home 2TB met een netwerkkabel aan je router, in dit geval je Connectbox en ga verder met installeren via een smart phone of via je computer zoals uitgebreid beschreven in:
Klik hier -> My Cloud Home and My Cloud Home User Manual (westerndigital.com)
Lees alles stap voor stap door, daar staat alles uitgebreid beschreven hoe één en ander geïnstalleerd moet worden en werkt.
Op deze pagina naar beneden scrollen voor nog veel meer informatie die je nu niet direct nodig hebt:
Dank je Bert voor de info, super. gr Wil
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.