1
Vraag
2
Reacties
Theotje

Level 11
  • 564Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes

Vreemde melding netwerkdiagnose

Heb een connectbox (Arris). Krijg te zien als ik een netwerk diagnose uitvoert de melding'' zie Tags'' Modem al opnieuw opgestart maar weer de zelfde melding. Het gekke is dat alles naar behoren werkt zowel verbinding met Lan als met wifi, ook via de extra wifi punt (bedraad).
Heb wel gisteren meegemaakt dat de verbinding wegviel van mijn laptop die via de utp kabel verbonden was vanuit de connectbox terwijl de wifi ook verbonden met de connecbox wel in stand werd gehouden, de wifi verbinding van de extra wifi punt viel ook uit. Kon ook niet op dat moment inloggen op mijn connectbox, kreeg weer een inlogpagina van UPC terwijl ik in het Ziggo gebied woon, nadat ik de connectbox en de extra wifipunt opnieuw had opgestart kon ik weer inloggen en werkte alles weer naar behoren.
26 Reacties 26
Theotje
Topicstarter
Level 11
  • 564Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes
In de nacht van 1-2 april netwerk onderhoud gehad, netwerk diagnose is weer prima. Geen reset gedaan
Hierbij alsnog de Down en Up streams zoals het er nu uitziet. SNR(db) van de down-streams waren voor het onderhoud alle rond de 38, nu sommige kanalen verhoogd. Is alles in orde zoals het er nu bijstaat?






Fester 538

Level 1
  • 554Posts
  • 27Oplossingen
  • 73Likes
Zou nu niks meer aan doen als alles goed werkt. en over de de vraag terug tekomen of je de splitter bij ziggo kan bestellen antwoord is ja mag je deze tocht ooit moeten vervangen
efok

Level 17
  • 4013Posts
  • 219Oplossingen
  • 1590Likes
Ben je nu ook van de “RCS partial service” meldingen af? want die duiden wel op een probleem namelijk.
Theotje
Topicstarter
Level 11
  • 564Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes
RCS partial service van 2 april staat er, waarschijnlijk toen bezig met het netwerk onderhoud in de nacht?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74990Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes
if it ain't broke anymore, don't fix it
Theotje
Topicstarter
Level 11
  • 564Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes
Oke, laat het erbij, alles werkt perfect nu, bedankt ieder en alle:slight_smile:
efok

Level 17
  • 4013Posts
  • 219Oplossingen
  • 1590Likes
De laatste RCS partial service is van rond half tien 's ochtends op die dag. Houdt het maar even in de gaten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic