Hallo,
Ook ik heb de mailinstellingen aangepast en heb een oude ..@home mailadres.
Zojuist de instellingen van pop aangepast en kan mail ontvangen.
Echter de smtp instellingen werken niet.
Er is nog een instelling waar niet over gecommuniceerd wordt en dat gaat over wachtwoordverificatie.
Ik heb keuze uit: geen/normaal/versleuteld/kerberos en ntlm
De eerste twee lijken mij geen optie en volgens mij stond de instelling altijd al op versleuteld.
foutmelding:
Verzenden van bericht mislukt.
De SMTP-server smtp.ziggo.nl lijkt geen versleutelde wachtwoorden te ondersteunen. Als u de account zojuist hebt ingesteld, probeer dan ‘Normaal wachtwoord’ als de ‘Authenticatiemethode’ in de ‘Accountinstellingen | Serverinstellingen’. Als dit eerder heeft gewerkt en nu ineens niet meer, neem dan contact op met uw e-mailbeheerder of provider.
kerberos en ntlm worden niet ondersteunt.
De melding hierover is direct en duidelijk.
Een week geleden heb ik van ziggo een mail gekregen met de opdracht mijn wachtwoord voor mijn email aan te passen, dit heb ik braaf op de site gedaan maar als ik nu vervolgens onbeveiligd mijn wachtwoord over de lijn moet gaan sturen voelt dat niet fijn.
Hoe zit dit bij anderen?