1
Vraag
2
Reageer en help mee
caesar

Level 17
  • 4140Posts
  • 70Oplossingen
  • 1327Likes

Voor 1 juni mogen we eigen routers aansluiten op de Ziggo kabel !!!!!!!

Ik had vorig jaar al aangekondigd dat ik bij de geschillencommissie een procedure was begonnen om mijn eigen router op de kabel aan te mogen sluiten.

 

De uitspraak van de commissie is vanmiddag gepubliceerd, en Ziggo moet binnen 21 kalenderdagen na nu de aansluiting van eigen modem/routers faciliteren.

 

Alles heeft zo'n 150 dagen langer geduurd dan eigenlijk de bedoeling is, maar ach, na al die jaren klungelen met Ziggo routers mag dat de pret niet drukken.

 

Nu maar Fritz!boxen bestellen, want dat zijn zover ik kan nagaan de enige kabelrouters in de vrije verkoop.

Uitgelicht
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Reacties
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hi all,

Bij deze een update: Vanaf vandaag is vrije modem keuze voor alle klanten van Ziggo beschikbaar. Vanaf eind januari hebben wij een steeds groeiende groep van klanten van deze optie voorzien. Sommigen van jullie hebben er alsnog een tijd op moeten wachten, omdat wij ons netwerk niet overal direct geschikt voor de ‘vrije modem keuze’ konden maken. Vanaf vandaag is dat dus wel het geval. Tegelijkertijd hebben wij het activatieproces van het eigen modem eenvoudiger gemaakt. Dit kan je nu namelijk zelf in de Mijn Ziggo app doen. Op deze pagina vind je verdere uitleg.

3.850 Reacties 3.850
m.vd.vlist

Level 12
  • 655Posts
  • 2Oplossingen
  • 266Likes

@fredvanc 

Die 1318 ga je dus niet krijgen. Maar als ze nog eens bellen zeg dan dat je je eigen modem wilt aansluiten en als dat kan dat je dan van de partij bent. Als ze vragen welk modem je dan wilt aansluiten zeg je dat je je nog aan het oriënteren bent maar dat je de Fritz!box 6630 of 6660 overweegt.

Een en ander geheel in lijn met het topic hier.  🙂

 

m.vd.vlist

Level 12
  • 655Posts
  • 2Oplossingen
  • 266Likes

@caesar  schreef:

@Willem-A1 @m.vd.vlist @w.j.b @BertM3 @RoWi. 

De conclusie van repliek is gisteren op het allerlaatste moment bij de rechtbank binnengekomen (hij moest gisteren aangeleverd worden, niet dinsdag).

 

Ik ben op dit moment een beetje ziek, dus ik heb er nog niet veel naar kunnen kijken.

We zijn weer een weekje verder. Ben je wat opgeknapt en heb je tijd gehad om er naar te kijken? Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar wat er in staat.

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

Maar als ze nog eens bellen zeg dan dat je je eigen modem wilt aansluiten en als dat kan dat je dan van de partij bent. Als ze vragen welk modem je dan wilt aansluiten zeg je dat je je nog aan het oriënteren bent maar dat je de Fritz!box 6630 of 6660 overweegt”

 

gok dat je nu weinig kans maakt dat ze een eigen modem al toe laten gezien ziggo nog terughoudend over is

ergens in 2022 is het verplicht verwacht dat ze het pas op op het moment dat het verplicht de gegevens verstrekken zodat je een eigen modem kunt gebruiken

of dat je het mac adres van je eigen modem

kunt doorgeven en of zelf invoeren via mijn ziggo zodat je modem een profiel kan inladen 

 

 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

@caesar is er al nieuws ?

m.vd.vlist

Level 12
  • 655Posts
  • 2Oplossingen
  • 266Likes

@caesar  Waar blijf je nou?

 

w.j.b

Level 14
  • 1614Posts
  • 2Oplossingen
  • 308Likes

Ik begin me langzaam maar zeker een beetje zorgen te maken om @caesar, er zal toch niets ernstigs gebeurd zijn?

Hij is al twee weken niet op het forum geweest.

Zou de teleurstelling in Ziggo zo groot zijn dat hij zijn heil elders is gaan zoeken of dat hij het bijltje er bij neer heeft gegooid, wetende dat ook zijn woning vroeg of laat voorzien zal worden van een glasvezelaansluiting.

m.vd.vlist

Level 12
  • 655Posts
  • 2Oplossingen
  • 266Likes

@w.j.b 

Hij maakte twee weken geleden een opmerking over "een beetje ziek". Ik hoop niet dat het daarmee te maken heeft...

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Dat hoop ik ook niet @m.vd.vlist ...

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ik hoop idd dat het nog wel goed met hem gaat

amvih

Level 10
  • 385Posts
  • 12Oplossingen
  • 190Likes

Misschien mag hij wel niet reageren, is vaker als zaken onder de rechter liggen.

m.vd.vlist

Level 12
  • 655Posts
  • 2Oplossingen
  • 266Likes

@amvih 

Dat zou kunnen, maar het is in Nederland dan gelukkig niet zo dat het hem of haar dan ook verboden wordt dat even te melden.

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Ik ga hem even een PB sturen. Vind het ook maar vreemd dat ie ineens weg is... Heb er ook een naar gevoel bij. We zijn tenslotte toch allemaal 'maar' mensen, waarbij zomaar wat kan gebeuren. Hoop het zeker niet, maar raar is het wel vind ik...

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Nog niets gehoord van @caesar mensen. Ik ga even een PB naar Mariska Ziggo sturen. Misschien weet zij iets. Er verdwijnen hier vaker mensen spoorloos, en dat vind ik vaak al moeilijk, al gaat het dan vaak om mensen wiens vraag is beantwoord, en dat voldoende voor hen is. Maar als iemand al zolang en vaak aanwezig is, gaat het wel opvallen als er ineens radiostilte is. Ik hoop echt dat er niets aan de hand is.   

Ik heb onze ongerustheid kenbaar gemaakt aan caesar en Mariska. Maar ik ben wat bang voor het antwoord. 

Laat dat alsjeblieft meevallen. 😐

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

Helaas nog steeds radiostilte... Afwachten dus. 

Havanna

Level 17
  • 3264Posts
  • 120Oplossingen
  • 260Likes

Het duurt nu wel erg lang, maar meer dan afwachten kunnen we inderdaad niet doen.

duvekot

Level 3
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat zijn advocaten hem geadviseerd hebben om even niets te melden over hoe zaken gaan/lopen/draaien .. wat tijdens een onderhandeling helemaal geen vreemde gedachte is.

wewanl

Level 16
  • 2307Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

De uitkomst komt vanzelf met de tijd. Dat getrek hier aan 1persoon lijkt me vrij zinloos. 

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

"De uitkomst komt vanzelf met de tijd. Dat getrek hier aan 1persoon lijkt me vrij zinloos". 

Daar gaat het mij niet om. Ik maak me gewoon ongerust. En zoals ik het kan zien speelt dit ook bij anderen. Dat je niets mag zeggen kan, maar even een teken van leven is dan wel erg prettig. Ik zie het dus niet als 'trekken aan 1 persoon' maar ook als een stukje medeleven onder elkaar. 

Dag @Havanna !

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey iedereen! 

Na de bezorgde berichten in dit topic, het privébericht wat ik kreeg van @Willem-A1 en een aantal signalen van moderators die ceasar zijn afwezigheid op was gevallen heb ik ceasar gebeld en hij ligt op het moment in het ziekenhuis. Deze informatie mocht ik aan jullie terugkoppelen. Wat er precies aan de hand is, hebben we het niet over gehad maar dit is de reden dat hij al even niet online is geweest. 

w.j.b

Level 14
  • 1614Posts
  • 2Oplossingen
  • 308Likes

Ik wens @caesar alle beterschap en ik hoop dat hij snel weer uit het ziekenhuis ontslagen zal worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic