Mijn connectbox valt nu al sinds ong een week om de haverklap uit, soms gaat het een momentje goed, en soms is het elke minuten (waarbij steeds een minuten lang durende reset nodig is om weer wifi te hebben)
Dit is natuurlijk ontzettend irritant, en heb het volgende al geprobeerd;
Aan/uit (duh)
Hard reset
Terug naar fabrieksinstelling
Verschillende dingetjes die andere forum dingen hadden gezegd.
Splitter dingen (eraf/erop)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je hier bedraad ook last van?
Zou je wat foto's kunnen maken van je AOP (hoofdaansluiting) en wat daar op aangesloten zit?
Bijvoorbeeld splitter, kabels, modem, signaal versterker.
Zit vaak in de meterkast.
Om je signaal te kunnen beoordelen:
Kun je de up en downstream waarden en netwerkhistorie van je modem hier posten?
Instructies:
Het ophalen up en down stream en historie lukt niet omdat modem steeds helemaal uitvalt.
Hoi @Michaël Rolff en welkom hier op de Community! Het is zeker irritant dat je modem je nu geen stabiele verbinding geeft. Ik zie dat er inmiddels via een andere weg contact is geweest en dat er een nieuw modem je kant op komt. Ik hoor graag het gaat als je het nieuwe modem hebt aangesloten. Laat je het hier weten?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.