Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Mijn connectbox valt nu al sinds ong een week om de haverklap uit, soms gaat het een momentje goed, en soms is het elke minuten (waarbij steeds een minuten lang durende reset nodig is om weer wifi te hebben)
Dit is natuurlijk ontzettend irritant, en heb het volgende al geprobeerd;
Aan/uit (duh)
Hard reset
Terug naar fabrieksinstelling
Verschillende dingetjes die andere forum dingen hadden gezegd.
Splitter dingen (eraf/erop)
Heb je hier bedraad ook last van?
Zou je wat foto's kunnen maken van je AOP (hoofdaansluiting) en wat daar op aangesloten zit?
Bijvoorbeeld splitter, kabels, modem, signaal versterker.
Zit vaak in de meterkast.
Om je signaal te kunnen beoordelen:
Kun je de up en downstream waarden en netwerkhistorie van je modem hier posten?
Instructies:
Het ophalen up en down stream en historie lukt niet omdat modem steeds helemaal uitvalt.
Hoi @Michaël Rolff en welkom hier op de Community! Het is zeker irritant dat je modem je nu geen stabiele verbinding geeft. Ik zie dat er inmiddels via een andere weg contact is geweest en dat er een nieuw modem je kant op komt. Ik hoor graag het gaat als je het nieuwe modem hebt aangesloten. Laat je het hier weten?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...