Hallo, ik heb een nieuw modem/connectbox ontvangen van ziggo. Alles werkt goed behalve mijn beveiligingscamera app. De app heet Ivms-4500.
Bij apparaat instellingen staat het volgende:
modus registratie: ip/domain
Ip adres: nieuwe ip is ingevoerd
Poort: 8000
Wat moet ik in het modem of app instellen zodat ik verbinding krijg?
Ziggo klantenservice kon mij niet helpen en verwijst mij hier.
Hopelijk hebben jullie de oplossing.
Mvg lissy nielen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste allen,
camara werkt bij mij weer na het opnieuw opstarten van de modem. Probleem opgelost.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Om binnen het LAN (dus binnenshuis) te kunnen verbinden met de camera zijn geen verdere instellingen nodig. Wil je ook buitenshuis verbinding kunnen maken, dan is port forwarding nodig.
Kun je aangeven wat je wensen zijn en waar je tegenaan loopt?
Als ik op de wifi zit heb ik ook geen verbinding.
Graag wil ik ook buiten de wifi (buitenhuis) verbinding maken.
Ik heb inderdaad bij de poort instellingen in het modem gekeken maar helaas is het mij niet gelukt.
Hopelijk heb je tips.
Mvg lissy
Als de camera binnen het LAN ook niet bereikbaar is, dan ligt het probleem niet bij port forwarding.
Gaat het om een camera van Hikvision? Welk type? Gebruik je naast de camera ook een recorder (DVR/NVR)?
Kun je de camera/DVR/NVR ook niet via de webinterface bereiken (IP-adres invoeren in browser)? Weet je zeker dat je het juiste IP-adres gebruikt? De camera/DVR/NVR moet met IP-adres zichtbaar zijn op de pagina 'Verbonden apparaten' van het modem.
Hi @Lissynielen, welkom hier!
Laten we ervoor zorgen dat ook jouw beveiligingscamera up and running is in combinatie met je nieuwe modem. Na het laatste bericht van @tobiastheebe hebben we je niet meer gezien. Werkt alles inmiddels naar behoren? Zo niet, dan horen we het graag en zien we de antwoorden op de gestelde vragen graag tegemoet.
Ik heb exact hetzelfde probleem sinds ik de nieuwe modem heb ontvangen. Ik hoop dat ik geholpen kan worden. Met de Giga werkte de app naar behoren en kon ik camerabeelden zien. Sinds de nieuwe modem kan ik niet verbinden.
@Lindo Door het vervangen van de modemrouter heeft de camera/DVR een nieuw IP-adres ontvangen, tenzij je een statisch IP-adres hebt ingesteld op de camera/DVR. Heb je het IP-adres al bijgewerkt in de app? Kun je anders de eerder gestelde vragen in dit topic beantwoorden?
Hoi Tobias, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb idd al het IP-adres bijgewerkt. Maar dat is helaas niet de oplossing geweest. Ik zal morgen de overige vragen nalopen en hier op terug komen.
@Lissynielen is jouw probleem met de camera opgelost.?
Zo ja wat was de oplossing?
Beste allen,
camara werkt bij mij weer na het opnieuw opstarten van de modem. Probleem opgelost.
Router en camera ( hikvision recorder) gelijktijdig opnieuw opstarten.
Beiden gelijktijdig opnieuw opstarten. Dus ook de Hikvision recorder.
@Frans17 Je reageert op een topic van december 2022.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.