De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi Dave, welkom op onze Community. Je maakt me wel erg nieuwsgierig naar het programma/bestand wat deze problemen geeft, of wordt dat te persoonlijk?
Je kunt zogenaamde 'false positives' melden via F-Secure (de ontwikkelaar van onze internetbeveiliging).
Ik kan vanaf hier met geen mogelijkheid zeggen of het inderdaad een 'false positive' betreft of dat er werkelijk een virus-infectie in het bestand zit. Mocht je ervan overtuigd zijn dat het geen kwaadaardig bestand is kun je deze uitsluiten van scans, check deze pagina.
Hoi Dave, welkom op onze Community. Je maakt me wel erg nieuwsgierig naar het programma/bestand wat deze problemen geeft, of wordt dat te persoonlijk?
Je kunt zogenaamde 'false positives' melden via F-Secure (de ontwikkelaar van onze internetbeveiliging).
Ik kan vanaf hier met geen mogelijkheid zeggen of het inderdaad een 'false positive' betreft of dat er werkelijk een virus-infectie in het bestand zit. Mocht je ervan overtuigd zijn dat het geen kwaadaardig bestand is kun je deze uitsluiten van scans, check deze pagina.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...