Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Recent krijg ik als ik documenten die als bijlage aan mails zijn toegevoegd en vanuit bv We Transfer probeer te downloaden altijd het bericht dat dit niet mogelijk is door de virusscanner (Couldn't download - virus scan failed).
Ik heb de Ziggo virusscan, maar in de instellingen vind ik niets dat dit zou kunnen veroorzaken.
Enige tijd geleden heb ik (stom!) 'foute' mail geopend en daarna meerdere keren de virusscan handmatig gedraaid en deze geeft aan dat er geen bedreiging is. Tot nu toe heb ik ook verder geen gevolgen hiervan kunnen ontdekken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Krijg je de updates van Windows wel binnen?
Zo nee, kijk dan onder privacy en beveiliging > windows beveiliging openen > of alle items groen gemerkt staan.
Met name apparaat beveiliging is hier van belang.
ik heb zojuist nog handmatig update Windows gedraaid en dat werkt wel
alleen gepersonaliseerde ads heb ik niet aan staan
Heb je de cumulatieve update KB 5016701 vanmorgen kunnen binnenhalen en installeren? Ik ga er hierbij van uit dat de insider versie gelijktijdig wordt uitgerold met de versie voor jouw systeem.
Draai je een insider versie of de gewone?
Staan onder privacy en beveiliging > windows beveiliging openen > alle items groen gemerkt?
Met name apparaat beveiliging is hier van belang.
Ik zie geen cumulatieve updatevoor Windows staan. Updates van vandaag:
Driver update: Synaptics - Mouse - 19.5.35.78
Definition update: Security Intelligence Update for Microsoft Defender Antivirus - KB2267602 (Version 1.373.929.0)
Staan onder privacy en beveiliging > windows beveiliging openen > alle items groen gemerkt?
Met name apparaat beveiliging is hier van belang.
bedoel je dit?
Ja. Ziet er goed uit. Je gebruikt de Engelstalige versie van Windows?
ik heb op Engels ingesteld; zo gewend van werk
voor de zekerheid heb ik een quick scan gedraaid onder virus & threat protection en hier kwam uit dat er geen threats waren gevonden
Vreemd dat je ook de safety-scan van MS niet kon downloaden. Zelf heb ik hier meegemaakt dat MS updates wel klaarstonden voor download, maar niet konden worden gedownload.
Dit heb ik opgelost met een schone installatie van Windows.
Voor dit moment ben ik verder uitgedacht.
in ieder geval bedankt voor het meedenken!
Probeer deze stappen eens: Ondersteuningsprogramma's | F-Secure
Verwijderprogramma voor Windows.
Een programma dat u kunt gebruiken om F‑Secure-producten van uw computer te verwijderen. Gebruik dit programma alleen als een laatste oplossing, als u er niet in slaagt om het product te verwijderen via de normale weg.
Wordt daarmee heel Windows verwijderd?
Als ik zoek onder settings in app list wordt niets gevonden op Ziggo Safe Online en niet op F-secure.
Voor verwijderen vond ik wel op Ziggo.
Ik zie wel McAfee Personal Security in de apps lijst staan (248 kB). Deze was als aanbieding bij aankoop van de laptop maar heb ik niet aangeschaft. Kan dit het probleem veroorzaken? Beter verwijderen?
Neen. Daarmee wordt niet Windows, maar worden alle componenten van F-secure grondig verwijderd van je pc.
De Mcafee app kan je verwijderen. Gelet op de grootte (248 kB) is deze niet volledig geinstalleerd.
Lees ook even deze informatie
2 virusscanners of 2 kapiteins op een schip kunnen inderdaad conflicten oproepen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...