1
Vraag
2
Reacties
mm_51

Level 3
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

ViaPlay op de PC

Ik ben/was een fervent kijker naar darts op RTL7. Meestal keek ik daarnaar tijdens andere computerwerkzaamheden via Ziggo Go TV.

Nu is Darts alleen nog maar te zien op ViaPlay. 

 

- Kan ik na het nemen van een abonnement ViaPlay ook via Ziggo Go TV op mijn desktop PC ontvangen, gewoon als extra zender? 

- Of is het een aparte app, die ik apart moet downloaden op mijn PC?

- Ook keek ik geregeld via de televisie naar het Darts. Kan ik ViaPlay dan ook gewoon op mijn TV ontvangen, zonder dat ik op de TV naar internet moet gaan en daar een of andere app moet opstarten? Dat vind ik namelijk erg lastig. Je kunt (ik in elk geval) moeilijk elke keer switchen tussen TV en internet. En meestal mislukt het opstarten van het internet (zoals ik aangaf: te ingewikkeld)

- Kanaal 200 lijkt voor de formule 1 gebruikt te gaan worden. Of worden alle ViaPlay-programma's uitgezonden op TV-kanalen?

- Of moet ik ViaPlay zien als heel veel zenders waartussen je weer via een hoofdmenu moet kiezen? Komt ViaPlay dan in mijn hoofdmenu op Ziggo Go TV onder Home, TV & Replay en Movies & Series?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

U kunt via de website www.viaplay.nl zelf kijken, het is een streamdienst zoals alle anderen, het verschil is dat ze ook sport bieden, op zich niet nieuw Discovery gaf dat al eerder door via hun app.

Meer info vind u hier.

https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/viaplay

 

 

 

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

U kunt via de website www.viaplay.nl zelf kijken, het is een streamdienst zoals alle anderen, het verschil is dat ze ook sport bieden, op zich niet nieuw Discovery gaf dat al eerder door via hun app.

Meer info vind u hier.

https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/viaplay

 

 

 

 

mm_51
Topicstarter
Level 3
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Bedankt, ik kon deze site nergens vinden via Google .... 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic