1
Vraag
2
Reacties
SCHUITEVALK53

Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Via mijn Dyn account inloggen op mijn Nas poort, gaat niet meer sinds mijn giga modem.

geachte Heer / mevrouw,

De volgende vraag: Via mijn Dyn account inloggen op mijn Nas poort, gaat niet meer sinds mijn giga modem.

Met het oude modem kon ik binnen mijn net werk via mijn dyn account met mijn poort van mijn nas of de daarop bevindende programma's werken.

Nu moet ik als ik mijn nas wil benaderen eerst het dyn adres veranderen in het interne ip adres met de bewuste poort.

Mijn vraag is wat is het probleem dat het niet zo meer werkt, en wat is de oplossing.

mvg. P.R. Schuite

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SCHUITEVALK53
topicstarter
Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Heb het opgelost ik kwam er achter dat mijn Firewallbeveiliging uit stond van af levering van het giga modem en dat darom Poortscan detectie aan staat. Ik heb Firewallbeveiliging aan gezet waar door de andere opties uit gezet werd. Dit ws de oplossing van bovenstaand probleem. mvg. P.R.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59531Posts
  • 3997Oplossingen
  • 14893Likes

Was op het vorige modem een port forward toegepast in de DHCP instellingen naar je NAS?

SCHUITEVALK53
topicstarter
Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja en nu alles weer het zelfde ingesteld.

Ik kan dus nu niet van mijn thuis netwerk via de dyn (dus eigenlijk buiten om naar mijn nas poort gaan.

mvg. Peter

efok
Expert
Expert
  • 3481Posts
  • 188Oplossingen
  • 1223Likes

Ondersteunt het Giga modem wel NAT-loopback? Zou zomaar kunnen van niet.

SCHUITEVALK53
topicstarter
Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Heb het opgelost ik kwam er achter dat mijn Firewallbeveiliging uit stond van af levering van het giga modem en dat darom Poortscan detectie aan staat. Ik heb Firewallbeveiliging aan gezet waar door de andere opties uit gezet werd. Dit ws de oplossing van bovenstaand probleem. mvg. P.R.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.