Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo,
Ik kon dit ook niet vinden op de router en las dat het op deze manier moest.
Zou u dit voor mij willen activeren ?
mvg.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Lowice en welkom op de Ziggo Community. Ik zal het omzetten naar een 'IPv4 only' verbinding voor je regelen. Het kan tot 24 uur duren voor dit is verwerkt, maar in de praktijk gaat het een stuk sneller.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Goedemorgen @Lowice en welkom op de Ziggo Community. Ik zal het omzetten naar een 'IPv4 only' verbinding voor je regelen. Het kan tot 24 uur duren voor dit is verwerkt, maar in de praktijk gaat het een stuk sneller.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.