Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hi Ziggo!
Ik zou graag vragen of het mogelijk is om van IPv4 only gebruik te maken. Las het in eerdere berichten als oplossing voor mijn probleem en ook op de FAQ van de toepassing die ik wil gebruiken.
Bedankt alvast!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Nina&Jellle!
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Zeker is dat mogelijk! Om het profiel op je modem te configureren naar IPv4 Only moet ik twee handelingen uitvoeren. Handeling 1 is zojuist uitgevoerd en zodra dat verwerkt is, dan kan ik de puntjes op de i zetten en het profiel daadwerkelijk omzetten naar IPv4 Only. Uiteraard geef ik je een seintje als dat is gebeurd! Schrik in de tussentijd niet als je modem opnieuw opstart 🙂
En hier mijn seintje @@Nina&Jellle! Ik heb het profiel op je modem nu geconfigureerd naar IPv4 Only. Dit is binnen nu en maximaal 24 uur verwerkt 🙂
Als je zorgt dat postcode en huisnummer in je community-profiel staan (alleen zichtbaar voor moderators), dan leg ik de vraag voor aan het moderatieteam. Dat kan je verder helpen.
Yes, staan erin!
Hoi @Nina&Jellle!
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Zeker is dat mogelijk! Om het profiel op je modem te configureren naar IPv4 Only moet ik twee handelingen uitvoeren. Handeling 1 is zojuist uitgevoerd en zodra dat verwerkt is, dan kan ik de puntjes op de i zetten en het profiel daadwerkelijk omzetten naar IPv4 Only. Uiteraard geef ik je een seintje als dat is gebeurd! Schrik in de tussentijd niet als je modem opnieuw opstart 🙂
En hier mijn seintje @@Nina&Jellle! Ik heb het profiel op je modem nu geconfigureerd naar IPv4 Only. Dit is binnen nu en maximaal 24 uur verwerkt 🙂
Hee Cecilia,
Bedankt voor de snelle hulp:)! Het viel me op dat m’n internet opeens uitviel (voor ik je bericht las) en toen heb ik de router even 30s uit de stroom gehaald. Hoop dat dit niet voor problemen zorgt met het omzetten. Super dat jullie hierbij kunnen helpen!
Dat je het modem even stroomloos hebt gemaakt, heeft geen nadelige gevolgen.
Mocht je desondanks toch tegen problemen aanlopen, hetgeen ik niet verwacht, dan trek je hier maar weer aan de bel.🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...