1
Vraag
2
Reacties
Nina&Jellle

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verzoek activeren IPv4 Only

Hi Ziggo!

 

Ik zou graag vragen of het mogelijk is om van IPv4 only gebruik te maken. Las het in eerdere berichten als oplossing voor mijn probleem en ook op de FAQ van de toepassing die ik wil gebruiken.

 

Bedankt alvast!

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @Nina&Jellle!
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.

Zeker is dat mogelijk! Om het profiel op je modem te configureren naar IPv4 Only moet ik twee handelingen uitvoeren. Handeling 1 is zojuist uitgevoerd en zodra dat verwerkt is, dan kan ik de puntjes op de i zetten en het profiel daadwerkelijk omzetten naar IPv4 Only. Uiteraard geef ik je een seintje als dat is gebeurd! Schrik in de tussentijd niet als je modem opnieuw opstart 🙂

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

En hier mijn seintje @@Nina&Jellle! Ik heb het profiel op je modem nu geconfigureerd naar IPv4 Only. Dit is binnen nu en maximaal 24 uur verwerkt 🙂

Bekijk in context

6 Reacties 6
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Als je zorgt dat postcode en huisnummer in je community-profiel staan (alleen zichtbaar voor moderators), dan leg ik de vraag voor aan het moderatieteam. Dat kan je verder helpen.

Nina&Jellle
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Yes, staan erin!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @Nina&Jellle!
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.

Zeker is dat mogelijk! Om het profiel op je modem te configureren naar IPv4 Only moet ik twee handelingen uitvoeren. Handeling 1 is zojuist uitgevoerd en zodra dat verwerkt is, dan kan ik de puntjes op de i zetten en het profiel daadwerkelijk omzetten naar IPv4 Only. Uiteraard geef ik je een seintje als dat is gebeurd! Schrik in de tussentijd niet als je modem opnieuw opstart 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

En hier mijn seintje @@Nina&Jellle! Ik heb het profiel op je modem nu geconfigureerd naar IPv4 Only. Dit is binnen nu en maximaal 24 uur verwerkt 🙂

Nina&Jellle
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hee Cecilia,

 

Bedankt voor de snelle hulp:)! Het viel me op dat m’n internet opeens uitviel (voor ik je bericht las) en toen heb ik de router even 30s uit de stroom gehaald. Hoop dat dit niet voor problemen zorgt met het omzetten. Super dat jullie hierbij kunnen helpen!

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Dat je het modem even stroomloos hebt gemaakt, heeft geen nadelige gevolgen.

Mocht je desondanks toch tegen problemen aanlopen, hetgeen ik niet verwacht, dan trek je hier maar weer aan de bel.🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic