Vraag
Reacties
Oplossing
Fam_Kraaij
Level 1

Verzoek: IPv6 omzetten naar IPv4

Beste medewerker Ziggo,

 

Ik heb op een andere post gezien dat het mogelijk is om op mijn modem IPv4 Only in te stellen.

Kunnen jullie dit regelen?

 

Ik heb dit nodig om port forwarding te gebruiken.

 

 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey @Fam_Kraaij en welkom hier op onze Community 🙂 

Gaan we regelen! Bij deze staat de order voor IPv4 Only in het systeem en dit is binnen nu en 24 uur verwerkt. Als je vragen hierover hebt, stel ze gerust 🙂 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey @Fam_Kraaij en welkom hier op onze Community 🙂 

Gaan we regelen! Bij deze staat de order voor IPv4 Only in het systeem en dit is binnen nu en 24 uur verwerkt. Als je vragen hierover hebt, stel ze gerust 🙂 

0 Kudos
Ga naar reactie
Michel E.
Level 1

Hi @Mariska is het mogelijk om bij mij ook IPv4 Only door te kunnen zetten ?

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Michel E.

Ik zie dat je hier ook een eigen topic over hebt aangemaakt! Ik heb daar zojuist gereageerd en IPv4 Only als profiel op je modem geconfigureerd. 

0 Kudos
Boudewijn_P
Level 1

Goedendag

 

Ik mis de optie ook om port forwarding aan te zetten.

Kan bij mij ook IPv6 worden uitgezet?

 

Met vriendelijke groeten

Boudewijn

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Een warm welkom hier op de Ziggo Community @Boudewijn_P

Jouw modem staat inderdaad ook ingesteld op IPv6 DS Lite waardoor de optie om forwards in te stellen ontbreekt. Bij deze heb ik het IPv4 Only profiel op je modem geconfigureerd. Dit is binnen nu en maximaal 24 uur verwerkt 🙂