1
Vraag
2
Reageer en help mee
Durieuxad

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verzoek IPv4 Only

Kunt u mijn modem omzetten naar ip4 only aub

Alvast bedankt 

7 Reacties 7
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

welkom op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png in hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct met uw vraag/probleem bezig kan gaan, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ( alleen zichtbaar voor hun ), zodat ze uw Ziggo gegevens kunnen achterhalen.

Wacht u op een Ziggo mod, hij/zij kan dit voor u instellen.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15501Likes

IPv4 Only kan sinds begin juli niet meer worden aangevraagd. Als je op dit moment nog Dual-Stack Lite (IPv4-adres in subnet 213.127.0.0/17) gebruikt, dan kan dit wel worden omgezet naar Full Dual-Stack, zodat je beschikking hebt over een persoonlijk i.p.v. gedeeld IPv4-adres. Dit kan verbindingsproblemen oplossen.

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Ipv4 only wordt niet meer gedaan, je krijgt altijd full dual stack.

 

Wat zijn je problemen? Misschien heb je nu dual stack lite.

Durieuxad
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi ik kan geen verbinding maken via een vpn naar de zaak.

Omdat mijn verbinding om zolder erg slecht was heb ik ziggo pods geïnstalleerd maar hier.mee kan ik de vpn verbinding niet opbouwen.

 

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15501Likes

Kun je de eerste helft van je IPv4-adres vermelden? Dit om na te gaan of Dual-Stack Lite gebruikt wordt door de router.

Durieuxad
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi 77.63.

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15501Likes

Dit IP-adres hoort bij het mobiele netwerk van KPN, waarschijnlijk ben je dus met de hotspot van je telefoon verbonden. Kun je met de Ziggo SSID verbinden en opnieuw de link openen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic