Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds kort kan er geen e-mail meer via ons Ziggo account verzonden. De instellingen zijn niet veranderd en er komt wél mail binnen.
Iemand een idee hoe dit is op te lossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zijn de SMTP-instellingen up-to-date?
De poort stond inderdaad nog op 25 ingesteld.
Verbindingsbeveiliging op "Geen" en geen authenticatie.
Maar goed: het werkt weer!
Bij deze opgelost.
Zijn de SMTP-instellingen up-to-date?
Net aangepast:
Maar helaas:
Het wachtwoord is goed, voor zover ik weet.
Dat is toch hetzelfde als bij Mijn Ziggo?
En opeens werkt het weer... typisch... 🤔
Het wachtwoord van de mailbox is niet hetzelfde als dat van Mijn Ziggo.
Mooi dat het weer werkt, stond SMTP nog op poort 25 ingesteld?
***
De poort stond inderdaad nog op 25 ingesteld.
Verbindingsbeveiliging op "Geen" en geen authenticatie.
Maar goed: het werkt weer!
Bij deze opgelost.
Dat verklaart waarom het eerder niet werkte.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...