Sinds kort kan er geen e-mail meer via ons Ziggo account verzonden. De instellingen zijn niet veranderd en er komt wél mail binnen.
Iemand een idee hoe dit is op te lossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zijn de SMTP-instellingen up-to-date?
De poort stond inderdaad nog op 25 ingesteld.
Verbindingsbeveiliging op "Geen" en geen authenticatie.
Maar goed: het werkt weer!
Bij deze opgelost.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zijn de SMTP-instellingen up-to-date?
Net aangepast:
Maar helaas:
Het wachtwoord is goed, voor zover ik weet.
Dat is toch hetzelfde als bij Mijn Ziggo?
En opeens werkt het weer... typisch... 🤔
Het wachtwoord van de mailbox is niet hetzelfde als dat van Mijn Ziggo.
Mooi dat het weer werkt, stond SMTP nog op poort 25 ingesteld?
***
De poort stond inderdaad nog op 25 ingesteld.
Verbindingsbeveiliging op "Geen" en geen authenticatie.
Maar goed: het werkt weer!
Bij deze opgelost.
Dat verklaart waarom het eerder niet werkte.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.