1
Vraag
2
Reacties
gvaessen

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Verzenden van mail lukt niet meer via externe SMTP server

Sinds afgelopen week kan ik geen mail meer versturen via een SMTP server van Argewebhosting. Ik maak daar gebruik van een eigen mail domein via IMAP. Het versturen van mail via hun SMTP server: arg-plplcl12.argewebhosting.nl verliep tot afgelopen week vlekkeloos. Dit geldt overigens voor alle clients die daar gebruik van maken (Apple mail, iPhone maar ook Thunderbird en Outlook). Nu geven alle clients ongeveer dezelfde foutmelding, men kan de SMTP server niet meer vinden.

Als ik vervolgens een Internet verbinding maak via een hotspot op mijn telefoon werkt het wel. Het probleem zit dus ergens bij Ziggo. De helpdesk van Ziggo helpt me niet, ik heb hoop dat via deze community iemand me verder kan helpen? Alvast grote dank!

21 Reacties 21
gvaessen
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ga ik doen, laat het je weten.

gvaessen
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Beste @efok en @Bert , het probleem is gevonden. Inderdaad een IP blokkade bij Argeweb. Een client in mijn netwerk probeerde op de achtergrond de argeweb servers te benaderen met een verkeerd wachtwoord. Daardoor ontstond op een bepaalt moment een blokkade. Grote dank, dit is gevonden door jullie aanwijzingen! Hulde.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic