Omdat er mogelijk misbruik is gemaakt van mijn e-mailadres was dit uit voorzorg door Ziggo geblokkeerd.
Inmiddels heb ik mijn wachtwoord aangepast in Mijn Ziggo. Maar het lukt me sindsdien maar niet om e-mails via Outlook te verzenden. Zie de schermafbeelding. En het lukt de helpdesk maar niet het op te lossen. Wat kan ik doen om het wel weer te laten werken?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je het wachtwoord ook in je Outlook gewijzigd in het account?
Vaak duurt het een 15 minuten voordat je weer mail kunt verzenden.
Dat weet ik eigenlijk niet..... Waar doe je dat?
welke versie van outlook gebruik jij.
Kun je met het nieuwe wachtwoord wel bij de webmail. https://www.ziggo.nl/mail
19 via Microsoft Office. Ja, de webmail kan ik wel gebruiken, gelukkig.
Opgelost! Enorm bedankt, Bert!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.