Vraag
Reacties
Oplossing
Skinnyhawk
Level 2

Verzenden van e-mails lukt niet

Omdat er mogelijk misbruik is gemaakt van mijn e-mailadres  was dit uit voorzorg door Ziggo geblokkeerd. 

Inmiddels heb ik mijn wachtwoord aangepast in Mijn Ziggo. Maar het lukt me sindsdien maar niet om e-mails via Outlook te verzenden. Zie de schermafbeelding. En het lukt de helpdesk maar niet het op te lossen. Wat kan ik doen om het wel weer te laten werken? 

0 Kudos
Oplossing
6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Heb je het wachtwoord ook in je Outlook gewijzigd in het account?

 

Vaak duurt het een 15 minuten voordat je weer mail kunt verzenden.

0 Kudos
Skinnyhawk
Level 2
Topicstarter

Dat weet ik eigenlijk niet..... Waar doe je dat?

0 Kudos
puppie
Level 17

welke versie van outlook gebruik jij.
Kun je met het nieuwe wachtwoord wel bij de webmail.  https://www.ziggo.nl/mail

 

Skinnyhawk
Level 2
Topicstarter

19 via Microsoft Office. Ja, de webmail kan ik wel gebruiken, gelukkig.

0 Kudos
Skinnyhawk
Level 2
Topicstarter

Opgelost! Enorm bedankt, Bert!