Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
j.p.a.reniers
Level 1

Verzenden en ontvangen e-mail met de e-mailadressen: @casema.nl, @outlook.com en @gmail.com

Als ik een e-mailbericht verstuur naar de volgende providers: kpnmail.nl, planet.nl, hetnet.nl, telfort.nl, home.nl  

ontvang ik onderstaande mail van Ziggo:

Mail niet afgeleverd : retour afzender

 

Dit bericht is afkomstig van de mail-server.

 

U stuurde het volgende bericht, maar dat kon niet aan iedereen worden bezorgd:

 

======================================================================

........................

======================================================================

 

Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd:

 

 

***

    host mx.kpnmail.nl [195.121.65.158]

    SMTP error from remote mail server after end of data:

    550 5.7.1 Mail rejected.

 

Ik maak gebruik van Outlook 2016

Graag een oplossing voor dit probleem. 

Met vriendelijke groet.


** Moderator; e-mailadres verwijderd uit bericht **

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronihd
Level 18
T.E.A.M.

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Haal in 1e instantie je e-mail adres even weg........

Zorg er voor dat je de juiste instellingen actief heb staan , volg de stappen in deze link  https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen

 

 

Bekijk in context

0 Kudos
1 Reactie 1
Ronihd
Level 18
T.E.A.M.

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Haal in 1e instantie je e-mail adres even weg........

Zorg er voor dat je de juiste instellingen actief heb staan , volg de stappen in deze link  https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen

 

 

0 Kudos