Als ik een e-mailbericht verstuur naar de volgende providers: kpnmail.nl, planet.nl, hetnet.nl, telfort.nl, home.nl
ontvang ik onderstaande mail van Ziggo:
Mail niet afgeleverd : retour afzender
Dit bericht is afkomstig van de mail-server.
U stuurde het volgende bericht, maar dat kon niet aan iedereen worden bezorgd:
======================================================================
........................
======================================================================
Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd:
***
host mx.kpnmail.nl [195.121.65.158]
SMTP error from remote mail server after end of data:
550 5.7.1 Mail rejected.
Ik maak gebruik van Outlook 2016
Graag een oplossing voor dit probleem.
Met vriendelijke groet.
** Moderator; e-mailadres verwijderd uit bericht **
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.
Haal in 1e instantie je e-mail adres even weg........
Zorg er voor dat je de juiste instellingen actief heb staan , volg de stappen in deze link https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.
Haal in 1e instantie je e-mail adres even weg........
Zorg er voor dat je de juiste instellingen actief heb staan , volg de stappen in deze link https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.