De vraag is al eerder gesteld maar de geboden oplossing helpt niet. Net ook contact opgenomen met Klantenservice via de chat maar die doen “kastje-muur”.
Het probleem ;
Mijn vrouw en ik hebben allebei een Huawei Smartphone met Ziggomail. Zij heeft alleen ons gezamenlijk e-mailadres erop. Ik het gezamenlijke en mijn eigen e-mailadres. Alles Ziggo.
Als ik ( maakt niet uit met welk van beide e-mailadressen ) een mail wil aanmaken en 2 letters in het “aan” vak intoets krijg ik een hele rits e-mailadressen van mensen (die ik niet ken) of bedrijven.
Mijn vrouw krijgt op haar telefoon exact dezelfde lijst.
Als ik op Internet naar Ziggo Webmail ga staan er geen adressen in de lijst Verzamelde adressen en ook het vinkje om deze te verzamelen staat uit.
De Ziggo klantenservice verwees mij door naar Huawei en Huawei verwees mij door naar Ziggo 😡.
Omdat beide telefoons exact hetzelfde tonen en (op mijn telefoon dit bij beide e-mailadressen gebeurt) lijkt het me sterk dat dit “op de telefoon” gebeurt. Wij maken geen gebruik van Chatdiensten, Twitter en andere onzin. Kortom, hoe kan dit, hoe verwijder ik het en hoe stop ik dit.