Als ik mijn webmail activeer, moet ik uiteraard inloggen. Het wachtwoord gaat ok, maar het veld waar de naam ingevuld kan worden, krijgt een popup met oude namen. Hoe kan ik die oude verwijderen en mijn actieve behouden
bvd Bas
Opgelost! Ga naar oplossing.
OK. Open de safari browser, Ga naar safari, voorkeuren
dan:
klik op wijzigen, u krijgt dan een inlogscherm:
Vul het wachtwoord in. U ziet dan een lijst met sites en gebruikersnamen etc. Verwijder de overbodige gegevens.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Waarschijnlijk lukt dat als u de cookies van die website verwijdert. Welke browser gebruikt u?
ik gebruik Safari op mijn macbook.
heb gedaan wat u suggereerde, maar er is niets veranderd, helaas.
Bas Groot
erg aardig dat u reageert, helaas ook dit help niet.
Ik vermoed deze instellingen: https://support.apple.com/nl-nl/guide/safari/ibrwa005/mac
OK. Open de safari browser, Ga naar safari, voorkeuren
dan:
klik op wijzigen, u krijgt dan een inlogscherm:
Vul het wachtwoord in. U ziet dan een lijst met sites en gebruikersnamen etc. Verwijder de overbodige gegevens.
Bingo, hartelijk dank.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.