frank1971mrt

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verwijderen e-mailadres @home

Ik heb sinds lange tijd een @Home e-mailadres. 2 jaar geleden heb ik mijn ziggo opgezegd en kreeg ik de melding dat het @@home adres nog 6 maanden actief zou blijven. Inmiddels zijn we 2 jaar verder en is dit nog steeds actief. Hoe kan ik dit verwijderen, wil namelijk ook niet dat mijn ex uit mijn naam mailtjes verstuurd.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @frank1971mrt 

Goed om even aan de bel te trekken natuurlijk! Ik heb direct een opdracht aangemaakt om het mailadres te laten verwijderen. Helemaal omdat de opzegging natuurlijk al zo lang geleden is. Dit verzoekt neemt enkele werkdagen in beslag. Je ontvangt hierover meer info 🙂 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat kan een Ziggo moderator voor je uitvoeren.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan van de plaats waar het abonnement was en het Home emailadres erachter wat je weg wilt hebben, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @frank1971mrt 

Goed om even aan de bel te trekken natuurlijk! Ik heb direct een opdracht aangemaakt om het mailadres te laten verwijderen. Helemaal omdat de opzegging natuurlijk al zo lang geleden is. Dit verzoekt neemt enkele werkdagen in beslag. Je ontvangt hierover meer info 🙂 

J Hoff

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Madelon, ik heb dit probleem ook. Met een extra dimensie: mijn @Home-account is gehackt. Ik kan het wachtwoord echter niet wijzigen omdat het @Home mailadres hing onder een parent mailadres/account dat al ik denk 20 jaar niet meer bestaat (van mijn ouders, op oud adres). ZOveel mogelijk mail reeds verwijderd om persoonsgegevens niet inzichtelijk te hebben, en ik meen dat het account al geblokkeerd is door Ziggo om mails te kunnen verzenden. Helaas staat de zooi al op dark web ergens, ik zie dat accounts bij webshops al zijn aangepast (2-traps verificatie naar niet-eigen telefoonnummers onder meer).  Heel, heel graag heb ik het account zsm verwijderd. Ik kan nergens bij, jij hopelijk wel.   

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Goedemorgen @J Hoff,

Alle hens aan dek, begrijp ik! Ik help je hier graag bij verder. Wil je in een privébericht delen om welk e-mailadres het gaat? Dan duik ik verder in de materie. 

J Hoff

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Vincent Ja dat wil ik zeker. Moet even zoeken hoe dat moet...

 

Uitgelicht topic