1
Vraag
2
Reacties
BAS_MIRTE

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Verwijderen casema emailadres

Ik heb nog een emailadres van casema en dit wil ik graag verwijderen (er komen namelijke allemaal ongewenste emails op binnen en ik gebruik het al jaren niet meer zelf). In mijn ziggo zie ik hem wel bij emailadressen staan, maar de verwijderknop is grijs en werkt niet. Is er een manier om dit emailadres te verwijderen?

Ik hoor het graag

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5885Posts
  • 1474Oplossingen
  • 1981Likes

Hi @BAS_MIRTE
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen en het slechte nieuws brengen. Het casema e-mailadres betreft in jouw geval het hoofd e-mailadres. Deze kan niet worden verwijderd of worden gewijzigd in Mijn Ziggo.Om die reden is de optie om deze te verwijderen ook greyed-out in Mijn Ziggo. Ook wij kunnen helaas geen hoofd e-mailadres verwijderen. Sorry! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57661Posts
  • 3844Oplossingen
  • 14068Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zij kunnen dit doen voor je.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info  

BAS_MIRTE
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mijn postcode en huisnummer staan in mijn profiel, dus de juiste gegevens kunnen erbij gepakt worden 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5885Posts
  • 1474Oplossingen
  • 1981Likes

Hi @BAS_MIRTE
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen en het slechte nieuws brengen. Het casema e-mailadres betreft in jouw geval het hoofd e-mailadres. Deze kan niet worden verwijderd of worden gewijzigd in Mijn Ziggo.Om die reden is de optie om deze te verwijderen ook greyed-out in Mijn Ziggo. Ook wij kunnen helaas geen hoofd e-mailadres verwijderen. Sorry! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.