Leo62

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verwijderde mails kwijt na nieuwe installatie

Ik heb mijn iphone en ipad opnieuw ingesteld, daar ik vanaf 30 mei vleugellam was en ik de SSL en serverpoort moest wijzigen. Dit lukte echter niet door handmatig wijzigen, want deze instelling bleef draaien en pakte dus niet zonder resultaat. Hierop account verwijderd en opnieuw geïnstalleerd wat direct succesvol was. Echter was ik dus wel na deze handeling al mijn oude mails kwijt. De ipad van mijn vrouw is nog niet gewijzigd en heeft dus nog de map verwijderde (oude) mails. 
concreet is mijn vraag “ hoe maak ik een backup van deze oude mails” voordat ik deze ipad ook opnieuw installeer ?

Ik hoor graag de oplossing, want de helpdesk kan mij niet verder helpen anders als dit community aan te dragen.

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Ik vermoed dat je die vraag beter kunt stellen op het Apple forum, op dit forum zijn niet veel mensen die een iPad en iPhone hebben,

Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 75Oplossingen
  • 446Likes
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Leo62, welkom hier!

Helaas hebben we je niet meer terug gezien na het starten van jouw topic. Heb je onze hulp nog nodig of is het inmiddels gelukt? Ik kwam toevallig deze pagina ook nog tegen waarin informatie staat over het maken van een back-up in Apple Mail. Mogelijk heb je hier ook nog iets aan. 

puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1064Likes

of deze eenvoudige handleiding volgen https://www.combell.com/nl/help/kb/hoe-kan-ik-een-back-up-maken-van-mijn-mailbox-in-apple-mac-mail/

En dan ga ik er vanuit dat je mail gebruikt en niet bijvoorbeeld outlook of gmail.

Uitgelicht topic