Verwijderde mail op mn Samsung tablet komt steeds terug

Als ik mails uit mn prullenbak verwijder, dan zegt mn samsung tablet dat er 81 mailx verwijderd zijn, maar als ik morgen weer inlog, staan ze er weer

fam.tol.
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1 Geaccepteerde oplossing

Gerr_it
Gedreven Liefhebber
  • 28Reacties
  • 2Oplossingen
  • 3Likes
30 Reacties 30

Hoe is de mail client ingesteld is dit POP of IMAP?

Zie hier voor meer uitleg.

Gaat om een Ziggo adres, mogelijk helpt het om via webmail berichten te verwijderen.

RoWi.
Expert
Expert
  • 4578Reacties
  • 189Oplossingen
  • 1111Likes

Imap ingesteld.

is een @casema.nl mail

Verwijderen kon altijd gewoon. Sinds paar dagen is het opeens anders

fam.tol.
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Welke mail app/client gebruik je eigenlijk?

RoWi.
Expert
Expert
  • 4578Reacties
  • 189Oplossingen
  • 1111Likes

Appje heet E-mail

fam.tol.
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde euvel. op de samsung smartphone. emails in de prullenbak verwijder ik, prullebak is dan leeg. plaats ik weer een mail in de prullenbak, dan komen alle reeds verwijderde mails weer terug in de prullenbak. Dit is zo sinds een aantal dagen.

 

Johanna
Gedreven Meedenker
  • 32Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb alle instellingen gecontroleerd voor inkomende en uitgaande server instellingen. En voor de zekerheid mijn wachtwoord ook weer opnieuw ingevoerd. Helpt niks.

Prullenbak was leeg, 1 mailtje weer naar prullenbak verplaatst en PLOEP, alle reeds verwijderde mailtjes uit de prullenbak staan er weer.

Hoogst irritant

Johanna
Gedreven Meedenker
  • 32Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Johanna
Gedreven Meedenker
  • 32Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja staat allemaal goed. Maar blijft

fam.tol.
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb nu hetzelfde probleem, zie Ziggo Mail Prullebak.

JaBo47
Meedenker
  • 14Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Heeft iemand idee om het te fixen? Lijkt ziggo server dingetje 

fam.tol.
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het probleem ook sinds kort. Alle eerder verwijderde emails blijven terugkomen op mijn emailclient van mijn smartphone. Ik heb nu ingelogd in MIJN ZIGGO en daar in het emailprogramma alle emails in de Prullenbak verwijderd, want daar stonden ze nog. Maar het lijkt mij niet dat dit de bedoeling is zou toch automatisch moeten gaan..?! Lijkt mij inderdaad een serverprobleem bij Ziggo. 

Frederico007
Raadgever
  • 415Reacties
  • 6Oplossingen
  • 14Likes

iemand al contact gezocht met Ziggo? Is idd een ‘nieuw’ probleem, geen nieuwe telefoon o.i.d., niks veranderd, instellingen staan zoals altijd, en toch blijven verwijderde mails van smartphone steeds terugkomen. Ik heb een Samsung Galaxy S10e. En gebruik de reguliere Samsung App voor de mail (van Ziggo in dit geval). Altijd al.

 

Johanna
Gedreven Meedenker
  • 32Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Johanna @Frederico007 @fam.tol. @JaBo47. Als jullie alle 4 dezelfde problemen ervaren, moet er haast wel iets aan de hand zijn. Stel dat je de e-mail via de webmail verwijdert, komt de e-mail dan alsnog terug? Of is deze dan wél voorgoed weg? Helpt het verwijderen van het account in de e-mailapp en het vervolgens opnieuw instellen?

Zo niet, dan moeten we verder kijken of wij het probleem kunnen reproduceren. Welk merk en type telefoon hebben jullie? Op welke Android versie draait het toestel? En met welke versie is de ‘e-mail app’ uitgerust? Is het account met POP of IMAP ingesteld? 

Vincent Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1124Reacties
  • 94Oplossingen
  • 206Likes

Goededag,

Sinds ik in MijnZiggo in de email daar de Prullenbak heb geleegd, is t probleem verholpen.

Maar ik geef mn gegevens bij deze alsnog, Samsung Galaxy J6, Android 10, de email v Samsung 6.1.30.30,  IMAP.

 

Mvg

Frederico007
Raadgever
  • 415Reacties
  • 6Oplossingen
  • 14Likes

Als ik de e-mail via webmail (Ziggo Mail) verwijder, komt de e-mail NIET terug in E-Mail (versie 6.1.30.30) op mijn Samsung S10
(Android versie 10). Dan is de mail voor goed weg. Definitief uit de prullebak van E-Mail verwijderde mailtjes blijven terugkomen, indien niet verwijderd uit Ziggo Mail. Dat was tot voor kort niet het geval.
Het account is op IMAP ingesteld.
Het verwijderen van de account uit de e-mailapp (E-Mail) en het vervolgens opnieuw instellen loste niets op.
Ik maak nu maar zo nu en dan in Ziggo Mail de prullebak leeg.
Overigens is er op de Samsung S7 (Android versie 8.0.0 , E-Mail versie 6.1.30.30) van mijn vrouw hetzelfde aan de hand.

JaBo47
Meedenker
  • 14Reacties
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb te vroeg gejuicht. Bij mij is t probleem er ook nog. Ik zal dus weer mijn prullebak van mijn webmail moeten gaan legen. Heel irritant, te meer daar ook de criminele spamberichten ook dus steeds terugkeren..

Frederico007
Raadgever
  • 415Reacties
  • 6Oplossingen
  • 14Likes

@Vincent Ziggo 

In mijn bericht van 8 dagen geleden staan de instellingen. die staan m.i. allemaal goed.

Het functioneerde ook allemaal naar behoren. dwz: mails verwijderd via Smartphone zijn ook verwijderd van Laptop.  Mails van telefoon verdwijnen alleen tijdelijk. Als je weer nieuwe mails gaat verwijderen, komen de oude reeds verwijderde mails weer allemaal terug. Ze blijven alleen definitief weg, als ik ze ook via de laptop verwijder.

 

Johanna
Gedreven Meedenker
  • 32Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

het lijkt erop, dat er ‘opeens’ iets niet meer goed functioneerd…...ik heb verder nergens iets veranderd 

 

 

Johanna
Gedreven Meedenker
  • 32Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo probleem lijkt me (overduidelijk?)

Johanna
Gedreven Meedenker
  • 32Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sparco1955
Expert
Expert
  • 1639Reacties
  • 155Oplossingen
  • 396Likes

@Sparco1955  Maar dan nog vreemd dat het jaren lang met zelfde apparaten en instellingen goed werkt en ineens dit probleem optreedt?! Benieuwd nu ook naar verdere reacties van Ziggo moderators.

Frederico007
Raadgever
  • 415Reacties
  • 6Oplossingen
  • 14Likes

@Frederico007 ,

Misschien een update probleem? Het gebeurt wel vaker dat goed werkende apparaten na een update problemen geven. En om dan meteen de schuld aan Ziggo geven vind ik voorbarig. Hier en bij mijn kennissen geen probleem met email, wel bij diegenen met Apple spullen

Sparco1955
Expert
Expert
  • 1639Reacties
  • 155Oplossingen
  • 396Likes

Oke, zou kunnen. Ik geef niemand de schuld, ik constateer alleen. Verder heb ik geen apple. Samsung smartphone dus.

Frederico007
Raadgever
  • 415Reacties
  • 6Oplossingen
  • 14Likes

Bij mij gebeurt dit ook, alle mails komen aldoor terug, overal, ook in mijn e mail online.

Daar stond ook opeens een archiefmap 2020 die ik niet had aangemaakt.

Ook verwijderd. Mail komt toch weer terug in prullenbak.

beyou
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, ik ben op bezoek bij mijn ouders(73 en 75 jaar) die al jaren bij Ziggo zijn, en sinds een week of 2 problemen hebben met terugkerende verwijderde mail in de prullenbak. Zij hebben GEEN andere telefoon, GEEN wijzigingen in de instellingen gedaan(ze zouden niet weten hoe het moet), en ik heb zojuist gecheckt: alles staat zoals het hoort te staan. Aangezien er meerdere mensen dit probleem hebben, ga ik er vanuit dat het niet aan de telefoon ligt en is de kans groter dat het een probleem zou kunnen zijn binnen de Ziggo-servers. Met andere woorden: HELP!!!!! Mijn ouders zouden graag weer normaal hun mail kunnen verwijderen.

Fam.Seesink
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij mij ook nog steeds hetzelfde. Online, op de telefoon en op de tablet.

Contact opnemen met ziggo is onmogelijk geworden.

Ik kan helemaal nergens terecht met deze vraag.

Help!

beyou
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi allemaal, ik heb geprobeerd om dit probleem te reproduceren maar dat is me niet gelukt.

  • Ik heb mijn eigen @ziggo.nl emailadres ingesteld op mn telefoon in de Gmail app
  • Een paar willekeurige testberichten naar de prullenbak verplaatst
  • De prullenbak geleegd
  • De Gmail app (geforceerd) afgesloten en opnieuw opgestart
  • Prullenbak is nog steeds leeg
  • Ander mailtje naar de prullenbak verplaatst
  • Alleen dat andere mailtje staat nu in de prullenbak
  • En op mail.ziggo.nl zie ik ook alleen het andere mailtje in de prullenbak staan, de eerdere mails zijn echt weg

 

Als er bij ons al iets misgaat zou dat dus niet voor iedereen gelden, maar ik zie geen verband tussen jullie adressen. Ik zie bijvoorbeeld zowel @casema, @upcmail, @ziggo en @chello adressen voorbij komen, terwijl ik met een @ziggo account geen problemen heb.

Of het ligt aan de gebruikte mail app, ik zie bij heel veel van jullie een Samsung apparaat (mobiel cq tablet). Gebruiken jullie allemaal de Samsung E-mail app? Dan zit daar waarschijnlijk het probleem. Gaat het wel goed als je een ander mailprogramma gebruikt op je apparaat?

Mark Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5150Reacties
  • 586Oplossingen
  • 1859Likes

Mijn vrouw en ik hebben dezelfde telefoon(SamsungS8). Zij heeft het probleem ook, ik niet.

Zij laat de mail binnenkomen in een mailapplicatie.

Ik laat het doorsturen naar een G-mail adres en ontvang die op mijn telefoon.

Een paar jaar geleden had ze hetzelfde probleem met een oudere telefoon. Na een tijdje verdween het ook weer vanzelf. Het lijkt mij dat er bij Ziggo een serverupdate gedaan is of zo, die dit probleem veroorzaakt. Helaas is ziggo zelf niet bereikbaar voor mailproblemen en moeten we gewoon op ze wachten en tot die tijd webmail schoonhouden...

Alexed
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gerr_it
Gedreven Liefhebber
  • 28Reacties
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Hallo,

Bij mij zijn alle problemen met terugkomende mails een paar weken geleden zomaar opeens opgelost…. En het is tot nu toe goed gebleven.

beyou
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitgelicht topic