1
Vraag
2
Reacties
fam.tol.

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verwijderde mail op mn Samsung tablet komt steeds terug

Als ik mails uit mn prullenbak verwijder, dan zegt mn samsung tablet dat er 81 mailx verwijderd zijn, maar als ik morgen weer inlog, staan ze er weer

30 Reacties 30
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
Frederico007

Level 9
  • 438Posts
  • 6Oplossingen
  • 24Likes

@Sparco1955  Maar dan nog vreemd dat het jaren lang met zelfde apparaten en instellingen goed werkt en ineens dit probleem optreedt?! Benieuwd nu ook naar verdere reacties van Ziggo moderators.

Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

@Frederico007 ,

Misschien een update probleem? Het gebeurt wel vaker dat goed werkende apparaten na een update problemen geven. En om dan meteen de schuld aan Ziggo geven vind ik voorbarig. Hier en bij mijn kennissen geen probleem met email, wel bij diegenen met Apple spullen

Frederico007

Level 9
  • 438Posts
  • 6Oplossingen
  • 24Likes

Oke, zou kunnen. Ik geef niemand de schuld, ik constateer alleen. Verder heb ik geen apple. Samsung smartphone dus.

beyou

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bij mij gebeurt dit ook, alle mails komen aldoor terug, overal, ook in mijn e mail online.

Daar stond ook opeens een archiefmap 2020 die ik niet had aangemaakt.

Ook verwijderd. Mail komt toch weer terug in prullenbak.

Fam.Seesink

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, ik ben op bezoek bij mijn ouders(73 en 75 jaar) die al jaren bij Ziggo zijn, en sinds een week of 2 problemen hebben met terugkerende verwijderde mail in de prullenbak. Zij hebben GEEN andere telefoon, GEEN wijzigingen in de instellingen gedaan(ze zouden niet weten hoe het moet), en ik heb zojuist gecheckt: alles staat zoals het hoort te staan. Aangezien er meerdere mensen dit probleem hebben, ga ik er vanuit dat het niet aan de telefoon ligt en is de kans groter dat het een probleem zou kunnen zijn binnen de Ziggo-servers. Met andere woorden: HELP!!!!! Mijn ouders zouden graag weer normaal hun mail kunnen verwijderen.

beyou

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bij mij ook nog steeds hetzelfde. Online, op de telefoon en op de tablet.

Contact opnemen met ziggo is onmogelijk geworden.

Ik kan helemaal nergens terecht met deze vraag.

Help!

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi allemaal, ik heb geprobeerd om dit probleem te reproduceren maar dat is me niet gelukt.

  • Ik heb mijn eigen @ziggo.nl emailadres ingesteld op mn telefoon in de Gmail app
  • Een paar willekeurige testberichten naar de prullenbak verplaatst
  • De prullenbak geleegd
  • De Gmail app (geforceerd) afgesloten en opnieuw opgestart
  • Prullenbak is nog steeds leeg
  • Ander mailtje naar de prullenbak verplaatst
  • Alleen dat andere mailtje staat nu in de prullenbak
  • En op mail.ziggo.nl zie ik ook alleen het andere mailtje in de prullenbak staan, de eerdere mails zijn echt weg

 

Als er bij ons al iets misgaat zou dat dus niet voor iedereen gelden, maar ik zie geen verband tussen jullie adressen. Ik zie bijvoorbeeld zowel @casema, @upcmail, @ziggo en @chello adressen voorbij komen, terwijl ik met een @ziggo account geen problemen heb.

Of het ligt aan de gebruikte mail app, ik zie bij heel veel van jullie een Samsung apparaat (mobiel cq tablet). Gebruiken jullie allemaal de Samsung E-mail app? Dan zit daar waarschijnlijk het probleem. Gaat het wel goed als je een ander mailprogramma gebruikt op je apparaat?

Alexed

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn vrouw en ik hebben dezelfde telefoon(SamsungS8). Zij heeft het probleem ook, ik niet.

Zij laat de mail binnenkomen in een mailapplicatie.

Ik laat het doorsturen naar een G-mail adres en ontvang die op mijn telefoon.

Een paar jaar geleden had ze hetzelfde probleem met een oudere telefoon. Na een tijdje verdween het ook weer vanzelf. Het lijkt mij dat er bij Ziggo een serverupdate gedaan is of zo, die dit probleem veroorzaakt. Helaas is ziggo zelf niet bereikbaar voor mailproblemen en moeten we gewoon op ze wachten en tot die tijd webmail schoonhouden...

beyou

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo,

Bij mij zijn alle problemen met terugkomende mails een paar weken geleden zomaar opeens opgelost…. En het is tot nu toe goed gebleven.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic