1
Vraag
2
Reacties
fam.tol.

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verwijderde mail op mn Samsung tablet komt steeds terug

Als ik mails uit mn prullenbak verwijder, dan zegt mn samsung tablet dat er 81 mailx verwijderd zijn, maar als ik morgen weer inlog, staan ze er weer

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
30 Reacties 30
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Hoe is de mail client ingesteld is dit POP of IMAP?

Zie hier voor meer uitleg.

Gaat om een Ziggo adres, mogelijk helpt het om via webmail berichten te verwijderen.

fam.tol.
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Imap ingesteld.

is een @casema.nl mail

Verwijderen kon altijd gewoon. Sinds paar dagen is het opeens anders

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Welke mail app/client gebruik je eigenlijk?

fam.tol.
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Appje heet E-mail

Johanna

Level 2
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde euvel. op de samsung smartphone. emails in de prullenbak verwijder ik, prullebak is dan leeg. plaats ik weer een mail in de prullenbak, dan komen alle reeds verwijderde mails weer terug in de prullenbak. Dit is zo sinds een aantal dagen.

 

Johanna

Level 2
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb alle instellingen gecontroleerd voor inkomende en uitgaande server instellingen. En voor de zekerheid mijn wachtwoord ook weer opnieuw ingevoerd. Helpt niks.

Prullenbak was leeg, 1 mailtje weer naar prullenbak verplaatst en PLOEP, alle reeds verwijderde mailtjes uit de prullenbak staan er weer.

Hoogst irritant

Johanna

Level 2
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

fam.tol.
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja staat allemaal goed. Maar blijft

JaBo47

Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb nu hetzelfde probleem, zie Ziggo Mail Prullebak.

fam.tol.
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heeft iemand idee om het te fixen? Lijkt ziggo server dingetje 

Frederico007

Level 9
  • 438Posts
  • 6Oplossingen
  • 24Likes

Ik heb het probleem ook sinds kort. Alle eerder verwijderde emails blijven terugkomen op mijn emailclient van mijn smartphone. Ik heb nu ingelogd in MIJN ZIGGO en daar in het emailprogramma alle emails in de Prullenbak verwijderd, want daar stonden ze nog. Maar het lijkt mij niet dat dit de bedoeling is zou toch automatisch moeten gaan..?! Lijkt mij inderdaad een serverprobleem bij Ziggo. 

Johanna

Level 2
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iemand al contact gezocht met Ziggo? Is idd een ‘nieuw’ probleem, geen nieuwe telefoon o.i.d., niks veranderd, instellingen staan zoals altijd, en toch blijven verwijderde mails van smartphone steeds terugkomen. Ik heb een Samsung Galaxy S10e. En gebruik de reguliere Samsung App voor de mail (van Ziggo in dit geval). Altijd al.

 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4351Posts
  • 574Oplossingen
  • 2125Likes

Hoi @Johanna @Frederico007 @fam.tol. @JaBo47. Als jullie alle 4 dezelfde problemen ervaren, moet er haast wel iets aan de hand zijn. Stel dat je de e-mail via de webmail verwijdert, komt de e-mail dan alsnog terug? Of is deze dan wél voorgoed weg? Helpt het verwijderen van het account in de e-mailapp en het vervolgens opnieuw instellen?

Zo niet, dan moeten we verder kijken of wij het probleem kunnen reproduceren. Welk merk en type telefoon hebben jullie? Op welke Android versie draait het toestel? En met welke versie is de ‘e-mail app’ uitgerust? Is het account met POP of IMAP ingesteld? 

Frederico007

Level 9
  • 438Posts
  • 6Oplossingen
  • 24Likes

Goededag,

Sinds ik in MijnZiggo in de email daar de Prullenbak heb geleegd, is t probleem verholpen.

Maar ik geef mn gegevens bij deze alsnog, Samsung Galaxy J6, Android 10, de email v Samsung 6.1.30.30,  IMAP.

 

Mvg

JaBo47

Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Als ik de e-mail via webmail (Ziggo Mail) verwijder, komt de e-mail NIET terug in E-Mail (versie 6.1.30.30) op mijn Samsung S10
(Android versie 10). Dan is de mail voor goed weg. Definitief uit de prullebak van E-Mail verwijderde mailtjes blijven terugkomen, indien niet verwijderd uit Ziggo Mail. Dat was tot voor kort niet het geval.
Het account is op IMAP ingesteld.
Het verwijderen van de account uit de e-mailapp (E-Mail) en het vervolgens opnieuw instellen loste niets op.
Ik maak nu maar zo nu en dan in Ziggo Mail de prullebak leeg.
Overigens is er op de Samsung S7 (Android versie 8.0.0 , E-Mail versie 6.1.30.30) van mijn vrouw hetzelfde aan de hand.

Frederico007

Level 9
  • 438Posts
  • 6Oplossingen
  • 24Likes

Ik heb te vroeg gejuicht. Bij mij is t probleem er ook nog. Ik zal dus weer mijn prullebak van mijn webmail moeten gaan legen. Heel irritant, te meer daar ook de criminele spamberichten ook dus steeds terugkeren..

Johanna

Level 2
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Vincent Ziggo 

In mijn bericht van 8 dagen geleden staan de instellingen. die staan m.i. allemaal goed.

Het functioneerde ook allemaal naar behoren. dwz: mails verwijderd via Smartphone zijn ook verwijderd van Laptop.  Mails van telefoon verdwijnen alleen tijdelijk. Als je weer nieuwe mails gaat verwijderen, komen de oude reeds verwijderde mails weer allemaal terug. Ze blijven alleen definitief weg, als ik ze ook via de laptop verwijder.

 

Johanna

Level 2
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

het lijkt erop, dat er ‘opeens’ iets niet meer goed functioneerd…...ik heb verder nergens iets veranderd 

 

 

Johanna

Level 2
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo probleem lijkt me (overduidelijk?)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic