Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Een week lang storing gehad van internet, werkte niet meer. Bleek dat ik een verouderd AOP heb. Moet door een monteur vervangen worden door een actueel exemplaar. Dat is gebeurd, monteur heef splitter aangesloten en wat kabeltjes. Vervolgens ontvang ik een rekening van € 50. Ik dacht dat het vervangen van het AOP voor rekening van Ziggo was.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ha @wlvandongen ik zie in de werkbon ook staan geen kosten, vreemd dus dat hier wel kosten berekend zijn.
Die kosten zijn bij deze hersteld! Voor welk probleem kwam deze en hoe gaat het nu, is alles naar tevredenheid opgelost door de monteur?
Hallo,
Dit is een openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Community Moderators meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken. Als u wilt dat een Ziggo mod direct uw gegevens kan achterhalen, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.
Het vervangen van een oude AOP is gratis. De extra kabels en splitters kunnen wel doorberekend worden, maar als deze direct op de AOP worden gebruikt, zijn deze vaak gratis.
Zet uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel dan kan een Ziggo mod e.e.a. voor u verrekenen.
Ps. Privé gegevens ( in het voorbeeld ) zijn niet nodig. U kan de afbeelding beter verwijderen en deze eventueel t.z.t. aan de Ziggo mod mailen, als hij/zij dat nodig vindt. Maar ze kunnen zelf de bon ook achterhalen en bekijken.
Ha @wlvandongen ik zie in de werkbon ook staan geen kosten, vreemd dus dat hier wel kosten berekend zijn.
Die kosten zijn bij deze hersteld! Voor welk probleem kwam deze en hoe gaat het nu, is alles naar tevredenheid opgelost door de monteur?
Week geen internet gehad. Bleek te liggen aan verouderd AOP. Door monteur een nieuwe geplaatst. Nu geen problemen meer. De monteur zei ook dat het gratis zou zijn. Vreemd dat ik de mededeling kreeg dat € 50 in rekening zou worden gebracht. Foutje, kan gebeuren.
Oef een week zonder, dan kan ik me voorstellen dat de € 50,- nog harder aankwam. Ik ben blij te horen dat het opgelost is en je weer online bent.
Ik leg het bij de betreffende monteur nee als feedback, foutje kan inderdaad gebeuren. Met de kosten is nu opgelost, als de monteur weet waar het aan ligt en voortaan kan voorkomen is het nog prettiger.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...