1
Vraag
2
Reacties
lexie36

Level 3
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Vervangend modem i.v.m. IPV6 in bridge

Momenteel heb een Ubee EVW3226 in bridge, echter schijnt deze niet geschikt te zijn voor IPV6 in bridge. Graag zou ik een Ubee UBC1318ZG als vervanger ontvangen zodat ik binnenkort ook gebruik kan gaan maken van IPV6. Zou dit voor mij geregeld kunnen worden? Dank alvast.

27 Reacties 27
MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

@Bert kan jij een mod inseinen die nakijkt of de benodigde spullen zijn opgestuurd ivm aankomend monteursbezoek

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

@lexie36 De monteur heeft ook splitters bij zich 🙂

lexie36
Topicstarter
Level 3
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@BertDank voor je reactie, dat is mooi, geen idee waarom Lotte het dan over splitters opsturen had.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

@lexie36  schreef:

@BertDank voor je reactie, dat is mooi, geen idee waarom Lotte het dan over splitters opsturen had.


Ik vermoed de macht der gewoonte, omdat in de meeste gevallen eerst een splitter met nieuwe kabels wordt gestuurd om een probleem op te lossen.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @lexie36

 

Hoe is de afspraak met de monteur verlopen? Is sinds zijn komst alles opgelost? 
We vernemen graag van je.

lexie36
Topicstarter
Level 3
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

De monteur is zojuist geweest (de afspraak had ik verplaatst) en het nieuwe AOP + splitter zijn geplaatst. Zou een moderator mij van een Ubee UBC1318ZG kunnen voorzien?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @lexie36

Fijn dat de monteur alles in kannen en kruiken heeft gemaakt! Bij deze heb ik een Ubee UBC1318ZG voor je op de post gedaan. Deze ontvang je binnen enkele dagen via Post NL. Uiteraard ontvang je een e-mail met daarin een track en trace link om jouw pakketje te volgen. 

lexie36
Topicstarter
Level 3
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@Cecilia Super, dankjewel!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic