Binnenkort gaan wij verhuizen naar een woning waar we ook aan het verbouwen zijn. Het AOP is aan vervanging toe (niks is geaard in het huis), maar volgens de klantenservice kan er pas een monteur van ziggo komen op het moment dat officieel onze verhuizing is doorgevoerd.
Op dit moment wordt er verbouwd (alle elektra wordt dus vervangen waardoor alle muren etc nu open liggen. In mijn ogen ideaal voor ziggo monteur om nu langs te komen om AOP aansluiting te vervangen. Alleen lukt het ons dus niet om een afspraak te maken?
Is hier een oplossing voor? Indien ze pas komen als we verhuist zijn, moeten ze namelijk weer de muren open breken om de kabel te verlengen/door te trekken. Terwijl net alles gestuct is etc.. Lijkt mij onlogisch, maar ziggo klantenservice geeft aan dat ze niks voor ons kunnen betekenen.
Onze aannemer het zelf laten doen, lijkt mij niet handig aangezien het om de hoofdaansluiting gaat (groene bekabeling, oude woning vandaar dat het binnenkomt in de woonkamer). Lees op meerdere forums dat hoofdaansluiting door ziggo zelf wordt beheerd en dat je hier niet zelf aan moet gaan sleutelen!
Groeten, Sophie