Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goededag,
Ons Ubee UVW3200 modem heeft jarenlang trouwe dienst gedaan, maar de laatste weken hapert de internet verbinding regelmatig, zowel bedraad als via wifi, en we zien dit op verschillende apparaten gebeuren.
Is het mogelijk dat dit modem vervangen wordt?
Vriendelijke groeten,
Frank
Opgelost! Ga naar oplossing.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Dan kunnen er ook gelijk nieuwe passende aansluitmaterialen meegestuurd worden.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Mogelijk in dit weekend al.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
ik zie een heel oude niet afgeschermde stekker die perfect allerlei signalen 4G 5G Digitenne enz. op je coax netwerk zet met allerlei storingen tot gevolg voor mogelijk internet en TV.
Deze moet vervangen worden door een stekker die afgeschermd is, ook aan de andere kant, vermoed ik, er staat dan kabel keur of Ziggo geschikt op de verpakking van de afgeschermde splitter.
De splitter die er nu op zit is ook verouderd, Ziggo kan je een nieuwe splitter sturen met een nieuwe passende kabel naar je modem.
Bedankt Bert, goed om deze verbeteringen te weten!
@frank_vg Heb je inmiddels het nieuwe modem, splitter en bekabeling ontvagen? Hoe gaat het nu met de verbinding?
Hallo Steven,
Alles ontvangen en geinstalleerd, en onze (wifi) verbinding is nu prima in orde en stabiel, op 1 nieuw probleem na, zie https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Nieuwe-connectbox-lage-snelheid-bedraad/m-p/834846/highlight/...
Super bedankt voor je terugkoppeling, @frank_vg. Ik denk dat het goed is om je nieuwe topic ook gewoon open te laten staan. Ik zie dat je daar namelijk al mooi verder geholpen wordt om de rest van het probleem te tackelen! Dan gaan we dit topic straks sluiten ;-).
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...