1
Vraag
2
Reacties
frank_vg

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vervangen modem Ubee EVW3200

Goededag,

 

Ons Ubee UVW3200 modem heeft jarenlang trouwe dienst gedaan, maar de laatste weken hapert de internet verbinding regelmatig, zowel bedraad als via wifi, en we zien dit op verschillende apparaten gebeuren.

 

Is het mogelijk dat dit modem vervangen wordt?

 

Vriendelijke groeten,

Frank

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8991Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @frank_vg, welkom op de Ziggo Community!

 

Ik zie dat je direct voorzien bent van handige info door @Bert. Ik heb je zojuist een nieuw modem gestuurd alsmede een nieuwe splitter & bekabeling. Ik heb er alle vertrouwen in dat het daarmee opgelost is, anders horen we het uiteraard graag!

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

Dan kunnen er ook gelijk nieuwe passende aansluitmaterialen meegestuurd worden.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Mogelijk in dit weekend al.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

frank_vg
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dit is een foto van de AOP. We gebruiken geen splitters of versterkers; de data-kabel gaat rechtstreeks naar het modem en de TV-kabel naar de enige TV in ons huis. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

ik zie een heel oude niet afgeschermde stekker die perfect allerlei signalen 4G 5G Digitenne enz. op je coax netwerk zet met allerlei storingen tot gevolg voor mogelijk internet en TV.

Deze moet vervangen worden door een stekker die afgeschermd is, ook aan de andere kant, vermoed ik, er staat dan kabel keur of Ziggo geschikt op de verpakking van de afgeschermde splitter.

 

De splitter die er nu op zit is ook verouderd, Ziggo kan je een nieuwe splitter sturen met een nieuwe passende kabel naar je modem.

 

Bert_0-1630144935691.png

 

frank_vg
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt Bert, goed om deze verbeteringen te weten!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8991Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @frank_vg, welkom op de Ziggo Community!

 

Ik zie dat je direct voorzien bent van handige info door @Bert. Ik heb je zojuist een nieuw modem gestuurd alsmede een nieuwe splitter & bekabeling. Ik heb er alle vertrouwen in dat het daarmee opgelost is, anders horen we het uiteraard graag!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 796Posts
  • 91Oplossingen
  • 137Likes

@frank_vg Heb je inmiddels het nieuwe modem, splitter en bekabeling ontvagen? Hoe gaat het nu met de verbinding? 

frank_vg
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Steven,

 

Alles ontvangen en geinstalleerd, en onze (wifi) verbinding is nu prima in orde en stabiel, op 1 nieuw probleem na, zie https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Nieuwe-connectbox-lage-snelheid-bedraad/m-p/834846/highlight/...

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Super bedankt voor je terugkoppeling, @frank_vg. Ik denk dat het goed is om je nieuwe topic ook gewoon open te laten staan. Ik zie dat je daar namelijk al mooi verder geholpen wordt om de rest van het probleem te tackelen! Dan gaan we dit topic straks sluiten ;-).

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic