Opgelost! Ga naar oplossing.
Brinkie wrote:
Ik heb inderdaad zo'n connectbox ontvangen van Ziggo. Is hier nog iets in te verbeteren?
Wat gebeurt er met de snelheid e.d. als ik een "snelle traffic shaping router met ondersteuning voor Smart QoS of SQM/AQM" zou hebben? Zou dit ook invloed hebben om de snelheid van Path of Exile?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Steefb wrote:
kijk hier eens
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/packet-loss-deel-2-bij-aorta-net-31105/index2.html#post314967
Brinkie wrote:
Via een test dslreports, kwam er ook uit dat er slecht gescoord wordt op een zgn BufferBloat
Als iemand meer tips heeft om dit te verbeteren, dan hoor ik die graag :).
Brinkie wrote:
Ik heb inderdaad zo'n connectbox ontvangen van Ziggo. Is hier nog iets in te verbeteren?
Wat gebeurt er met de snelheid e.d. als ik een "snelle traffic shaping router met ondersteuning voor Smart QoS of SQM/AQM" zou hebben? Zou dit ook invloed hebben om de snelheid van Path of Exile?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.