1
Vraag
2
Reageer en help mee
Spartacus

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verstuurde e-mails komen in reclame-map

Mijne heren,

ik kan sinds vorige week zaterdag geen e-mail versturen, maar wel ontvangen. Ik heb naar aanleiding van ziggo het e-mail weer opnieuw ingesteld, zoals het in de voorbeelden staat. IMAP en smtp. Mijn e-mailadres en wachtwoord, alles staat zoals het moet zijn.Maar sinds vandaag kan ik wel weer versturen allen komen de

e-mails nu in de map reclame. Het e-mail programma wat ik gebruik is mail-app van Apple. En ik heb als modem de Connect box van ziggo. Hoe kan ik dit oplossen dat het versturen weer gewoon gaat zoals het moet.

graag uw hulp hierbij.

gr.J Linssen

3 Reacties 3
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 19352Posts
  • 886Oplossingen
  • 5554Likes

Beste wat je kan doen is mail die in je ongewenste map komen, slepen naar je Postvak in, ik weet niet welk Mail programma je gebruikt, kan ook nog optie Geen Ongewenst/Reclame aan klikken in sommige Mail programma's. Maar slepen is even oplossing, dan komen ze uit eindelijk weer in de gewone map terecht.

En je Spam/ongewenst blijft gewoon staan, als je alleen de gewone Mails verplaatst naar Postvak in.

Spartacus
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het probleem is nog niet opgelost, kan zelfs geen mails meer sturen. Kan het toch niet aan de instellingen van de Connect box liggen. Ik gebruik als mail programma dat van Apple iOS mail.

Simba24
Expert
Expert
  • 731Posts
  • 33Oplossingen
  • 137Likes

Gebruik je in je SMTP wel poort 587 en heb je TLS/SSL wel aangezet?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic