Marije Ziggo,
Be rt, vrijdag is de escalatiemonteur langs gekomen en na een korte introductie mijnerzijds, snel naar de wijkkast (niet wijnkast
Nick999 ) gegaan. Hij constateerde dat de kabel van "mijn" groep los zat en ook andere kabels zaten niet echt goed vast. Hij heeft kabels vervangen, alles doorgemeten en alles weer goed vastgezet. Daarna is hij ook even naar de buurt? kast gegaan en gecheckt en ook nog naar het hoofdpunt in onze stad en daar nog e.e.a. langsgelopen.
Ik weet niet of ik het nu Jinx, maar sindsdien is mijn internet signaal niet meer onderbroken geweest. Er zijn nog wel af en toe wat dipjes (111 MB/s en 257 MB/s, maar voornamelijk gemiddeld rond de 450MB/s, dus met licht verlies van de kabel naar mijn Fing Box prima.
Ik hoop dat ik hiermee de periode met narigheid achter me kan laten en weer van de vertrouwde goede dienstverlening van Ziggo kan genieten.
Dank aan jullie, ondersteuners, mochten er nog ontwikkelingen zijn (wat ik niet hoop), dan meld ik me weer hier!
"May the Force be with me (and you)!"