Wil graag toch nog wel even iets kwijt. Ik zit nu al 26 jaar bij Ziggo en ben er wel aan gewend dat als je eenmaal klant bent er verder weinig aandacht aan je wordt besteed. Nieuwe klanten krijgen allerlei voordelen en bestaande klanten hebben gewoon pech. Als bestaande klant moet je ook nog eens overal zelf achteraan want Ziggo neemt weinig verantwoordelijkheid. Blokken op je TV? Zelf dure Hirschman kabels en versterker aanschaffen. Beperkt Wifi bereik? Zelf een extra Wifi punt aanschaffen. Was dus blij verrast dat Ziggo mij nu benaderde en aanbood mijn Wifi te verbeteren. Er zou iemand komen die alles wat nodig was bij zich zou hebben en niet weg zou gaan voordat mijn Wifi optimaal zou werken. Dat is nu dus uitgelopen op een bittere teleurstelling. Serviceteam komt met 2 man sterk, maar geven duidelijk blijk van weinig kennis. Het is meer een promotieteam. Ze besluiten dat ik maar een nieuw modem nodig heb en dat zullen ze wel op laten sturen. That's it. Daarna mag ik het weer zelf uitzoeken. Nieuwe modem loopt vast bij eerste installatie, dus ik heb de Helpdesk nodig. Mazzel dat het telefoon gedeelte wel werkte, want anders was ik helemaal de Sjaak geweest. Intallatie lukt uiteindelijk, maar bekabeld internet werkt amper nog, dus maar weer de Helpdesk bellen. Ze zullen me nieuwe kabels sturen om het modem aan te sluiten. Drie dagen later zijn de kabels binnen. Coax kabels voor de TV, terwijl ik een internet probleem heb. Maar weer bellen dan. Ze gaan nu de goede kabels sturen. Vijf dagen later nog steeds niets, dus opnieuw bellen. Oeps, vergeten bestelling te plaatsen, maar nu worden de kabels echt opgestuurd. Inderdaad, goede kabels komen binnen, maar lossen niets op. Dus maar eens hier mijn probleem neerleggen en dan krijg je eindelijk eens goede hulp, maar dan wel van iemand die niet voor Ziggo werkt, maar doet wat dat Serviceteam had moeten doen. Die zien toch ook de kabels. Die zien toch ook het AOP en de splitter? Die weten toch ook dat de instellingen in het modem moeten worden aangepast? Enige waar ze het over hadden was dat ik misschien mijn TV kabels moest vervangen, omdat die al meer dan een jaar oud waren. Ja natuurlijk. Ik leg wel even ieder jaar voor een vermogen nieuwe Hirschman kabels neer! Ik had niet de beste Wifi. Heb nog steeds niet de beste Wifi en heb er gratis een probleem met bekabeld internet gekregen. Ben nu zelf al een aantal weken bezig het opgelost te krijgen. Ik noem dat geen Serviceteam. Dat is eerder een Demolitionteam. Is het nu wel zeker dat ik die splitter ga ontvangen, of kan ik over 5 dagen opnieuw gaan bellen? Als ik het al krijg mag ik het opnieuw zelf gaan monteren. Is ook altijd een lolletje. Iedere keer weer een stroomstoot van dat ding krijgen. Verheug me er nu al op.