Vraag
Reacties
Oplossing
HKM
Level 2

Verschil in splitter POA-01-B en POA-01-UPC?

Wat is verschil tussen splitter POA-01-B en Poa-01-UPC?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Je kunt de POA 01-UPC blijven gebruiken, deze heeft dezelfde specificaties als de POA-01-B. Verder zijn beide aansluitingen identiek, het maakt niet hoe je modem en TV/decoder op de splitter aansluit. Je dient de POA 01-UPC wel te plaatsen zonder kapje, i.v.m. wat ik in mijn vorige reactie noemde.

Bekijk in context

4 Reacties 4
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

De POA-01-B is de opvolger van de POA 01-UPC, deze types zijn technisch identiek. De POA 01-UPC werd geleverd met een plastic kapje met ontwerpfout, dat met enige regelmaat contactproblemen tussen splitter en AOP veroorzaakte. Zie deze video voor verdere informatie hierover. De POA-01-B werd met een nieuw ontwerp kapje geleverd om dit op te lossen.

0 Kudos
HKM
Level 2
Topicstarter

Bij mijn net geïnstalleerde nieuwe SmartWifi V2 modem is geen POA-01-B geleverd. Dus de UPC gehandhaafd. Alleen daar zit de tv aansluiting rechts ipv links bij de B. Is er genoeg reden de B te bestellen?

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Je kunt de POA 01-UPC blijven gebruiken, deze heeft dezelfde specificaties als de POA-01-B. Verder zijn beide aansluitingen identiek, het maakt niet hoe je modem en TV/decoder op de splitter aansluit. Je dient de POA 01-UPC wel te plaatsen zonder kapje, i.v.m. wat ik in mijn vorige reactie noemde.

HKM
Level 2
Topicstarter

Top, dank je wel.