1
Vraag
2
Reacties
lobar

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Verrassing: verdubbel gratis je internetsnelheid

Op 13-01-2022 een mailtje gekregen van Ziggo met aanbieding gratis verdubbeling internetsnelheid gedurende 12 maanden. (zie bijlage Verdubbeling snelheid)

 

Om een lang verhaal kort te maken zou dit niet bij mijn abbo passen(aldus een afwijzingsmail van Ziggo, zie bijlage Afwijzing). De helpdesk kent deze aanbieding überhaupt niet en weet ook niet waar dat mailtje vandaan komt....

Raar verhaal vind ik.

Heeft iemand een vergelijkbare ervaring en/of kent iemand die aanbieding?

(huidige abbo: 300Mbit/s)

32 Reacties 32
youriy

Level 17
  • 3014Posts
  • 152Oplossingen
  • 714Likes
RoWi.

Level 20
  • 18364Posts
  • 763Oplossingen
  • 6289Likes

@KBX458  schreef:

Men verdubbelt gratis je huidige abonnement naar het jaarabonnement 600Mbps. Je betaalt gewoon 12 maanden volle bak. Na dat jaar mag je pas downgraden.


Zo lees ik het niet in de voorwaarden je betaalt 12 maanden de prijs voor internet compleet en krijgt de snelheid van internet max. Dus wie hier op in gaat legt zichzelf voor 12 maanden vast, en gaat na die 12 maanden de prijs voor de hogere snelheid betalen of je moet optijd weer downgraden.

youriy

Level 17
  • 3014Posts
  • 152Oplossingen
  • 714Likes

Dus de vraag van topicstarter is een terechte vraag, waarom zou hij niet in aanmerking komen voor deze aanbieding?

Pasi

Level 18
  • 10115Posts
  • 498Oplossingen
  • 5609Likes

@RoWi.  schreef:

@KBX458  schreef:

Men verdubbelt gratis je huidige abonnement naar het jaarabonnement 600Mbps. Je betaalt gewoon 12 maanden volle bak. Na dat jaar mag je pas downgraden.


Zo lees ik het niet in de voorwaarden je betaalt 12 maanden de prijs voor internet compleet en krijgt de snelheid van internet max. Dus wie hier op in gaat legt zichzelf voor 12 maanden vast, en gaat na die 12 maanden de prijs voor de hogere snelheid betalen of je moet optijd weer downgraden.


Inderdaad zo lees ik het ook. Een nieuw 12 maanden contract.

 

Ik pas, want grote kans dat ik binnenkort juist downgrade....

Pasi

Level 18
  • 10115Posts
  • 498Oplossingen
  • 5609Likes

@youriy  schreef:

Dus de vraag van topicstarter is een terechte vraag, waarom zou hij niet in aanmerking komen voor deze aanbieding?


Geen idee, want als hij een 300Mbit/s heeft, dan zou het niet fout kunnen gaan ( dacht ik ).

lobar
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

https://www.ziggo.nl/campagne/sneller-internet/bedankt

Dit is het bericht die ik kreeg nadat ik de knop "Bekijk aanbieding" heb aangeklikt.

lobar
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Alleen volgt dan daarna een mailtje dat het niet kan omdat het niet bij mijn abbo past.......terwijl ik toch gewoon een abbo van  300Mbit/s heb.

Pasi

Level 18
  • 10115Posts
  • 498Oplossingen
  • 5609Likes

@lobar  schreef:

Alleen volgt dan daarna een mailtje dat het niet kan omdat het niet bij mijn abbo past.......terwijl ik toch gewoon een abbo van  300Mbit/s heb.


Misschien kan het alleen in GiGaNet gebieden ? Dat zou aan één kant wel logisch zijn, want een 1Gbit/s netwerk heeft in het begin natuurlijk veel 'bandbreedte' over en dat is beslist niet economisch. Dus dan maar gelijk een actie en reclame om de 'bandbreedt' z.s.m. te verkopen. In nood gevallen zelf met een 2-traps raket, eerste jaar gratis en ( vergeet men te downgraden ), daarna voor de volle prijs.

Tevens kan men dan beweren een supersnelle 600Mbit/s verbinding te hebben, terwijl men maar 300Mbit/s betaald, zo elkaar 'bandbreedte-gek' te maken. Want welke particulier heeft nu echt meer dan 300Mbit/s nodig?

RoWi.

Level 20
  • 18364Posts
  • 763Oplossingen
  • 6289Likes

Vreemd genoeg, kon ik op de knop voor bekijk aanbieding klikken, en zelfs aangeven dat ik die verdubbeling wel wil. Wat mij nu verbaasd is dat ik juist niet naar de Mijn Ziggo omgeving werdt gestuurd. Kortom hoe wil Ziggo contact met mij opnemen?

 

Ps ik hoef geen verdubbeling en ik wil nergens voor 12 maanden aan vast zitten.

 

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5240Posts
  • 499Oplossingen
  • 1713Likes

Hoi @lobar

Ik wil heel graag even voor je uitzoeken hoe het zit, waarom je deze aanbieding kreeg en er vervolgens helemaal geen gebruik van kon maken. Wil je daarvoor je postcode en huisnummer achterlaten in je profiel? Geef hier even een seintje zodra het gelukt is, dan gaan we er naar kijken. 

lobar
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ben erg benieuwd. 

**adresgegevens verwijderd door moderator**

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5240Posts
  • 499Oplossingen
  • 1713Likes

Je had je adresgegevens openbaar gedeeld, deze heb ik voor je verwijderd @lobar.

 

De order is destijds uitgevallen, omdat er in de bestelling ook een wijziging is aangebracht in je TV pakket. Namelijk Kabel TV i.p.v. TV Complete Next. Ik zie dat mijn collega inmiddels heeft gezorgd dat je alsnog een snelheidsverhoging heeft gegeven voor de duur van 6 maanden.

 

 

lobar
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Het is vandaag keurig opgelost door een Advisor Pro Active Service van VodafoneZiggo.

E.e.a. naar aanleiding van een negatieve feedback door mij afgegeven aan Ziggo 

Ik krijg 2x de aanbieding 6 maanden gratis 600Mbit/s.

Iedereen bedankt voor de reacties!!

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic