1
Vraag
2
Reacties
Markprofijt

Level 1
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Verplaatsen grondkabel Ziggo

We hebben een groenstrook gekocht waar een kabel van ziggo in de grond ligt.
wat zijn de kosten ongeveer voor het verleggen van deze kabel in het naast gelegen voetpad? Dit ivm plannen voor een verbouwing wat nu niet op deze grond vergund kan worden ivm erfdienstbaarheid

kijk uit naar jullie antwoord
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Goedemorgen Markprofijt,

Goede vraag! Zulke aanvragen gaan via mijnaansluiting.nl. Wanneer je op die site je registreert en alle gevraagde informatie geeft dan gaat de aanvraag direct naar de aannemer. Je wordt op de hoogte gehouden en voordat er wordt begonnen krijg je eerst een vrijblijvende offerte.

Een overzicht van het aanvraagproces vind je hier, klik.

Bekijk in context

4 Reacties 4
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi Markprofijt
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Dit is een klant helpt klant Community en door mij dus niet aan te geven wat de kosten zijn. Daarvoor moet je echt contact opnemen met de klantenservice van Ziggo of wachten op een moderator van Ziggo (die zijn er maandag weer om mensen te helpen).

Ik zal gelijk een melding doen aan een moderator zodat die weten wat je vraag open staat en deze sneller oppakken en je kunnen helpen.
Markprofijt
Topicstarter
Level 1
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Oke dankjewel ik wacht het even af
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes
Markprofijt

Om je een beetje een idee te geven hoe dit werkt geeft ik hier even een link naar een recent topic, waar ook ging om verplaatsing van een straatkast.

EDIT:
Een kastje een klein stukje verplaatsen is natuurlijk niet het zelfde als een hele kabel (over een lager traject) op te graven en op een andere in de plek weer in de grond te werken, maar …...je ziet dan uit wil gaan men reëler bedragen voor arbeid en materialen en vergunningen enz...
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Goedemorgen Markprofijt,

Goede vraag! Zulke aanvragen gaan via mijnaansluiting.nl. Wanneer je op die site je registreert en alle gevraagde informatie geeft dan gaat de aanvraag direct naar de aannemer. Je wordt op de hoogte gehouden en voordat er wordt begonnen krijg je eerst een vrijblijvende offerte.

Een overzicht van het aanvraagproces vind je hier, klik.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic