mariorita

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verouderde modem

Wij hebben een oude cisco EPC3928 modem van rond de 8 jaar oud. De internetsnelheid is daardoor zo laag dat youtube videos kijken al moeizaam begint te worden, mijn dochter kan praktisch niet met school bezig zijn. Bellen heeft niet veel geholpen. Kunnen wij een nieuwe modem ontvangen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @mariorita
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt als het internet kuren begint te vertonen. Zoiets is helemaal onhandig als jouw dochter voor school het wereldwijde web nodig heeft. 

Het modem wat je in bruikleen hebt is inderdaad al een ouder type modem en voorziet jullie al behoorlijk wat jaren van trouwe dienst. Het lijkt mij dan ook geen overbodige luxe om deze om te ruilen voor een nieuwer exemplaar. Binnen enkele werkdagen ontvang je van Post NL het nieuwe modem kosteloos thuisbezorgd. 

Aangezien het modem al wat ouder is, is de kans aanwezig dat ook de aansluiting zelf een update kan gebruiken. Ik ben daarom zo vrij geweest om ook direct een nieuwe splitter en coax-kabel voor het modem kosteloos jullie kant op te sturen. 

Houd je ons op de hoogte zodra alles is ontvangen en aangesloten?

Bekijk in context

2 Reacties 2
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

een moderator kan jou kosteloos een nieuwe modem de connectbox sturen 

 

gezien je een oud modem hebt is mogelijk de hoofdaansluiting ook veroudert 

kun je een foto van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) maken

 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @mariorita
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt als het internet kuren begint te vertonen. Zoiets is helemaal onhandig als jouw dochter voor school het wereldwijde web nodig heeft. 

Het modem wat je in bruikleen hebt is inderdaad al een ouder type modem en voorziet jullie al behoorlijk wat jaren van trouwe dienst. Het lijkt mij dan ook geen overbodige luxe om deze om te ruilen voor een nieuwer exemplaar. Binnen enkele werkdagen ontvang je van Post NL het nieuwe modem kosteloos thuisbezorgd. 

Aangezien het modem al wat ouder is, is de kans aanwezig dat ook de aansluiting zelf een update kan gebruiken. Ik ben daarom zo vrij geweest om ook direct een nieuwe splitter en coax-kabel voor het modem kosteloos jullie kant op te sturen. 

Houd je ons op de hoogte zodra alles is ontvangen en aangesloten?

Uitgelicht topic